Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 750 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2009-01-03 18:23 | |
![]() | Men hur kommer du runt att kassan kräver leg ,, ska den som sitter där då bli avstängd från sitt jobb eller , om den personen bara klickar OK på dig och det är kontroll.. Nä elegen5 snacka om över reaktion här,, Och Cigaretter är inkörsporten till hasch för man måste vara rökare för att börja röka hasch , och hasch leder till tyngre droger allt som oftast ,,så bra att de KRÄVER leg Bitte | |
| elgen5 | 2009-01-03 19:53 | |
![]() | Tack Bitte, jag har INTE snackat om någon avstängning från jobb...jag tycker du överdrver ganska mycket med att gå in på att man blir haschrökare bara för att man röker. Då skulle ju varenda 40-talist vara drog misbrukare. Sedan kan man ju hålla på hue mycket som helst hacsch är inkpsport tll afetamin heroin osv. vist finns det svaga eller rättare sagt okloka beslut men. Drar man det så långt så hade som sagt 90% alla 40-talister varit knarkare | |
| Miss_jk | 2009-01-04 11:04 | |
![]() | Jag önskar att det hade varit 18-årsgräns när jag började röka för då kanske man inte hade börjat. Vad underbart det hade vart! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-04 11:09 | |
![]() | Det håller jag med om. Det var ett mindre helvete att bli av med skiten sen. Fy fan vad mycket pengar man har eldat upp. | |