Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-07 05:42 | |
![]() | sushi. OM du vill kan jag lägga in heltäckningsspikmattor (estniska) i hela din kåk. Tätheten är 140 fyrtumsspikar per kvadratmeter i standardutförande, men jag rekommenderar 450 i t.ex. sovrummet för att minimera skador när du hoppar ur sängen på morgonen, t.ex. Är du intresserad så sätt in 50 000 på mitt konto (34982374-3) så skickar jag över några gubbar som installerar åt dig. Ha gärna dragöl, räkmackor och bastun påslagen, för mina estniska "mattekniker" är om än billiga i timpenning jävligt illoljala om de inte får stadigt flöde av öl samt bastubad. Tack på förhand. Pleesurr to do busniss wit you. | |
Bitte - Administratör | 2009-01-07 06:46 | |
![]() | EssQ titta på länken som jag la in på första sidan det går just att ligga även på sida och mage på den Bitte | |
yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-07 09:32 | |
![]() | Hahaha. Dudeniro ;) Hur känns det egentligen att ligga på en sådan? Upplever man något obehag? Är det något för småbarn? Min har ju rätt kass blodcirkulation och tonus. | |
Bitte - Administratör | 2009-01-07 11:23 | |
![]() | www.shaktimattan.se/ Finns mycket att läsa på denna sida Bitte | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-07 11:52 | |
![]() | Om den är så bra som den verkar vara så borde försäkringskassan dela ut den gratis till alla sjukskrivna. Enligt olika användare så har den botat både depression, kronisk trötthet, värk och tom fått folk att gå ner i vikt... | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-07 13:13 | |
![]() | Hoppas att den funkar bättre än studsmatta. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2009-01-07 21:07 | |
![]() | Jag hoppas också mattan är så bra som alla säger. =) Följde lillebror till en flum-affär där jag aldrig skulle gått in annars, för att han skulle köpa en spikmatta idag. Jag tyckte taggarna var sylvassa fast de var av plast, verkar inge vidare skönt :P fast det blir väl annat när trycket fördelas över hela ryggen antar jag. | |
zagg - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:05 | |
![]() | Tack för tipset Bitte och Mammamu. Jag fick min shakti spikmatta idag, har precis testat.... Det brände först i ryggen för att den är så vass, men ganska snart blev det varmt. Därefter lite bedövat. Sen blev jag lätt avslappnadoch samtidigt pigg.... intressant! Jag känner mig beroende redan. Lustig pryl, hur kom någon på detta? Den enda nackdelen tycker jag är att den känns lite för liten, skulle vilja att den täckte större delen av kroppen. Blir nog att jag kompletterar och köper en till snart! | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:10 | |
![]() | Undrar om det är farligt att lägga sig på den om man är överviktig. Jag kanske blir spetsad... aj aj | |
zagg - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:29 | |
![]() | Plastiggarna är rundade, det kan inte bli hål i huden, Bizzy! Det är alltså inte spikar man ligger på...! | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:31 | |
![]() | okej, kanske man ska falla för frestelsen att köpa en sån där välgörare.. | |
mammamu - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:36 | |
![]() | Vad kul att du gillar den:) Jag brukar ligga i två omgångar om jag har tid. först på "på längden" för hela ryggen å sen lägger jag den på tvären så att axlar, nacke och svålen får sig en omgång:) Man kan bli lite lätt rispad i huden efter intensivt liggande på mattan men det är inget man känner nåt av:P | |
mammamu - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:37 | |
![]() | Klart du ska göra Bizzzy, jag tror inte att vikten har någon större betydelse i det här fallet.. Det blir ju liksom jämnt tryck:) | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:38 | |
![]() | =) *nojig* | |
mammamu - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:44 | |
![]() | Jag fick pröva en hos min akupunktör när jag köpte min och blev helsåld:) Du kanske ska fråga någon om du känner dig osäker? Jag ska på prommis med henne imorrn bitti, om du vill så kan jag fråga henne vad hon tror.?! | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:45 | |
![]() | Ja gör gärna det! | |
mammamu - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:55 | |
![]() | Ska bli, jag återkommer med mer info imorrn! | |
_Candid - Ej medlem längre | 2009-01-07 22:58 | |
![]() | De finns alltså i butik också, ser bara mest internet-adresser i denna tråd. Vattumannen (tror jag butiken hette) på Drottninggatan i Sthlm. De hade spåkulor, magiska stenar och allt möjligt sånt vidskepligt, men också sådana här mattor som jag faktiskt tror kan vara jättebra för att lösa spänningar och så =) (Natti förresten!) | |
remvanrijn | 2009-01-08 05:18 | |
![]() | abc. avlyssna polisradion efter värdetranssportrån. inom 15 minuter ligger det spikmattor på de flesta större vägar | |
mammamu - Ej medlem längre | 2009-01-08 11:02 | |
![]() | Bizzzy, nu har jag pratat med henne och hon såg inga som helst problem med att ligga på mattan med övervikt. Nu vet ju varken hon eller jag hur mycket det rör sig om men jag tror iaf att vikten fördelas:) | |