Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| supersnygg87 - Ej medlem längre | 2009-01-10 21:23 | |
![]() | det bor många pensionärer här omkring.. så jag kanske kan höra om nån av dom har lust att komma hit och busa lite en halvtimme eller nått per dag.. de kanske skulle uppskattas lika mycket av både dom och katten för jag vet att många av dom bor och verkar vara mycket ensama själva.. | |
| Lindalainen | 2009-01-10 21:24 | |
![]() | jag är arbetslös. så jag och stefan har jättekul hemma på dagarna. du får fixa en arbetslös sambo eller säga upp dig ;) våran stefan verkar mest sova när vi är borta. | |
| tagluff | 2009-01-10 21:24 | |
![]() | låter bra =) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-10 21:26 | |
![]() | nä,men inte skulle jagt vinga på två katter på varandra heller,glöm det! precis som med människor så är det individuellt,om de mår bra ensamam elr inte Min ena katt,vill ju själv inte ha ngt sällskap av ngn annan katt,,då går jag ju efter det givetvis å inte efter ngn studie elr bok ngn skrivit elr vad man skulle vilja anv som argument,jag lysstnar å studerar mina katter,det är det bästa,, | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-10 21:27 | |
![]() | Supersnygg:Kanon ide!!!å de mår säker pensionärerna/pensionären själva bra av!=) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-10 21:28 | |
![]() | TVINGA ska det står i det näst översta inlägget | |
| hungerstrejk | 2009-01-10 21:36 | |
![]() | Katten ska ha en kompis. Min honkatt suttar på hankattens "spene", och vips! Alla är lyckliga! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-10 21:40 | |
![]() | Hungerstrejk:ja prova det men min Alma du;) | |