Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade13
Mobilspel
Pågående19 822

Forumkategorier

Användare Inlägg  
alfamarie - Ej medlem längre2009-01-12 15:09
Antal inlägg: 1003

Jarnis86: jag tror inte på tarotkort men i det här fallet så tror jag inte blint på Robban Aschberg heller.
Han kan ju faktiskt (rent teoretiskt) ha tagit in vilken kvinna som helst som imiterar någon som håller på med tarotkort för att misskreditera denna genre.
Vad vet du och jag om det? Det ÄR underhållande och jag såg själv detta program när det visades.
Jag personligen tror inte mer på dessa kort än vad du verkar göra men man måste ibland ifrågasätta var uppgifter kommer ifrån.
Jag ifrågasätter detta på samma sätt som jag ifrågasätter de program som visar människor som springer runt i mörkret med gröna, självlysande, maniska ögon och viskar att: jag känner en närvaro, jag känner en man i sjömanskostym som dansar jenka.

TV3 mfl reklamfinansierade kanaler är kanske inte de mest politiskt oberoende kanaler som finns och de har en och annan (i mina ögon) sektmedlemmar som programledare. Bland annat en som Robban själv umgås med privat om man får tro dessa herrar själva.

alfamarie - Ej medlem längre2009-01-12 15:11

OJ, nu hann jag skriva något om vad jag tror om medium (i alla fall på tv) medan ni lade in era inlägg.
Hoppsan!
Jag störs som sagt inte nämnvärt av mina spöken/hjärnspöken. Det finns risk att det börjar störa om man gör en stor affär av dem, tror jag.

Caligatia2009-01-12 15:12
Antal inlägg: 2187

Jag blev faktiskt riktigt fäst vid mina konstiga händelser till sist. Vad det än var så försvann det när jag flyttade därifrån. Det blev t o m saknat. :)

__SaNnIs__2009-01-12 15:21
Antal inlägg: 105

Min väns lägenhet händer de saker, natten efter vår vän dog tändes hennes lampa med ett klick sedan släcktes den med ett klick.
Hon trodde ju att de var vår vän, men nu när hon tänker efter blir hon smått rädd. Tv stängs av och sätter på och i hallen ser man något röra sig.

Där vill jag inte vara ensam :)

alfamarie - Ej medlem längre2009-01-12 15:34

Varför inte då, vad ska hända?

__SaNnIs__2009-01-12 15:38
Antal inlägg: 105

De är ju otäckt, obehag....
Att bara tänka på att sitta ensam i lägenheten ger mig rysningar!

alfamarie - Ej medlem längre2009-01-12 15:40

Ja, det finns ju ingen anledning att utsätta sig för otäcka känslor i onödan.

lhadnesi2009-01-12 15:45
Antal inlägg: 148

ja du milde

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?