Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:11 | |
![]() | nej, jag menar att de flesta tjejer är monogama och föredrar en kille som får en kvinna att känna sig utvald | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:13 | |
![]() | Dessutom sagalullan så tycker jag att det säger en hel del om din trångsynthet att kalla någon för slampig också. Det är den typen av inställningar som gör att unga tjejer ibland blir hämmade när dom ska utforska sin sexualitet. att du personligen inte vill är ditt beslut och det respekterar jag. Men att du ska hoppa på andra känns barnsligt. Bemöt gärna med sakliga argument, men kom inte med massa påhopp. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:13 | |
![]() | och sen det här att det är typiskt killar att tro att en tjej eller flera skulle vilja ha dig när du vill ha flera samtidigt? alltså vet du INGET om damer? | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:14 | |
![]() | Ja Saga-Li så är det, men sannolikt är det ju ett utslag av att vi är inlärda att så ska det vara. Finns andra kulturer där månggifte är kotym. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-15 13:14 | |
![]() | Hur kan ni sitta och bedöma en människa utifrån några få inlägg???? "jag tolkar det snarare så att du hakwa vill få ligga så mycket och så ofta som möjligt" Att du anser Saga-li att du inte skulle vilja ha ett förhållande där partnern pippar runt med andra är ju ok. Jag skulle nog inte heller klara det. Men att någon annan tycker olika måste du väl ändå acceptera. Du kan inte vräka ur dig en massa spydiga påhopp, det får oss andra att se dig från en annan sida. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:14 | |
![]() | Vad vet du om vad jag vet Sagalullan? Håll dig till fakta istället för att spy ut massa galla. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:15 | |
![]() | bah lycka till | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:17 | |
![]() | Lycka till till vad? Du kan inte ha läst mina inlägg i hela tråden. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:18 | |
![]() | Du frestar mig att gå till personliga motangrepp Saga-Li, men den nivån sänker jag mig inte till. Snälla någon moderator rensa ur lite personligt dravel härifrån. | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:20 | |
![]() | hakwa, jag skulle vilja påstå att du har helt fel. Att vi vill äga vår partner har inte med uppfostran att göra utan att vi faktiskt vill föra vidare just våra egna gener. Visserligen kan man manipulera människor till det mesta men just monogami är nog väldigt mänskligt, plus lite dubbelmoral. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:21 | |
![]() | känns väldigt "öppet" hörru | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:21 | |
![]() | saga li- det finns ju tjejer som också tycker om att ligga runt. | |
![]() | hakwa; förklara hur du menar då? om jag inte har rätt? | |
![]() | carl: ja, men han talar om "känna kärlek" | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:22 | |
![]() | upa- mannen har störst chans att vidareföra sina gener om han har sex med många. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:23 | |
![]() | ja men exakt det vi menar klassiska "jag vill sprida min säd" grejer och kvinnan: "jag vill bygga bo" | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:23 | |
![]() | upa tack för lite KONSTRUKTIV diskussion iaf. Du kan ha rätt, även fast jag inte håller med dig bevisligen ;-) Jag håller iaf med dig om att anledningen till att vi vill äga våra partner är den biologiska frågan. Men sen funkar ju inte den eftersom vi försöker sprida vår dna på sidan om ändå. Frågan är ju om vi inte med vår intelligens borde klara av att lägga det beteendet åt sidan och älska så mycket vi orkade istället dock. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:24 | |
![]() | bra | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:24 | |
![]() | Om vi ska tro på dom dna spridar hypoteserna så passar ju å andra sidan kvinnan på att ha sex med en bättre hanne om han dyker upp lägligt... | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-15 13:25 | |
![]() | Saga-li: Tycker att du ska läsa dina inlägg en gång till. Du skriver att "vilken tjej som helst hade gett hakwa samma svar". Är jag inte tjej, kanske? Jag har vänner som har ett öppet förhållande när det gäller sexpartner, där båda är ok med det. De har varit ihop i över 20 år och älskar varandra, älskar varandra så mycket att de tillåter den andre att vara med en annan person. Jag skulle ha svårt för det, men jag kallar de därför inte för "idioter" som du här gör. | |