Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 665 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nunnelunan | 2009-01-16 17:36 | |
![]() | Bilar är häftiga - teknik är fantastisk! | |
| Evisaur | 2009-01-16 18:04 | |
![]() | brorsans bil tutade varje gång han svängde höger. Dessutom ramlade hastighetsmätarnålen ner och den ena vindrutetorkaren rörde sig inte, så den andra torkaren hakade i den "förlamade" och bröts sönder. Min bil höjer volymen på stereon när den vill, måste värmas upp i minst fem minuter innan man kan köra den och sätet sitter inte riktigt fast, så man kan inte köra den i branta uppförsbackar, då hamnar man i baksätet och når således inte pedalerna. Dessutom kan förardörren öppnas när som helst. Och det konstiga är att den ALLTID går igenom besiktningen utan anmärkning. | |
| YlBjörn | 2009-01-16 18:19 | |
![]() | Haha kul tråd! BIlar har helt klart personlighet. Min bil tutar bara när det verkligen behövs, annars är tutan död. Den förra bilen dödade jag o den tittar fortfarande argt på mej på gårdsplan. | |
| YlBjörn | 2009-01-16 18:19 | |
![]() | Den första bilen tappade växelspaken på hemvägen från säljaren och sen gick det bara att köra på trean. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-16 18:20 | |
![]() | förra bilens interna dator havererade, vilket föranledde samtliga varningslampor att blinka (i otakt), innerbelysningen gå på och av (slumpmässigt) samt att billarmet att gå på hipp som happ. Det var ganska stressigt, särskilt vid mörkerkörning :) | |
| YlBjörn | 2009-01-16 18:22 | |
![]() | din bil låter som ett rullande rejvparty...:) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-16 18:26 | |
![]() | Faktiskt kändes det lite som ett disko i alla fall... för att liva upp en av våra skräckfärder så låtsades vi att vi hade ett disko i bilen. Det fick dottern att lugna ner sig lite i alla fall... i like to move it move it... | |
| YlBjörn | 2009-01-16 18:29 | |
![]() | asg | |
| puzzl | 2009-01-17 13:13 | |
![]() | Grannens Ford Probe tutade när blinkers lagts i och svängde åt vänster ... typ. Och farsans dimljus blinkar/flashar jämt när man spolar rutorna, det slutar inte förrän man spolat klart, så om man ska ha mycket spolarvätska får man många kompisar som blinkar tillbaks ;) För övrigt så åkte passagerarsätet bakåt i min Celica när jag accelererade ut från korsningar, men enbart när det satt nån där. Alla som satt där blev jätterädda första gången de åkte, och vissa vande sig aldrig med det där heller :) :) Inte för det har nåt att göra med elfel eller så, men kul var det. | |