Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade56
Mobilspel
Pågående19 648

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sushimannen - Ej medlem längre2009-01-18 11:35
Antal inlägg: 367

fejkad.

testa att pausa filmen innan nedslaget.

röken är framför elden på klotet.... det är väl lite strange?

bizzzy - Ej medlem längre2009-01-18 11:38
Antal inlägg: 3169

hehe ;)

ewaleena - Ej medlem längre2009-01-18 11:40
Antal inlägg: 1977

Eftersom det är en reklamfilm så är den fejkad! :)

Snoosy2009-01-18 11:42
Antal inlägg: 4273

Det kan vara ett ufo helt klart.
Ett planerat sådant. Dom har säkerligen haft kontakt med andra utomjordningar utan våran vetskap i kanske 30 års tid. Vad vet jag :) Har sett ufo, så behöver inte tvivla på att det finns andra varelser.

Men har fortfarande inte fattat varför så många sanningar ska uppdagas i år.
Dom verkar vilja att vi (Inte alla) ska veta vissa saker.
Det ingår i deras spel..
Pratar i gåtor. Men ni som vet vad jag tänker, ni förstår även det jag säger.
Brukar aldrig få svar haha :) Folk tycker att man svävar ut för mycket.. Skitsamma säger jag.

Em782009-01-18 12:00
Antal inlägg: 130

Snoosy,, Ja, visst känns det som att detta är ngt som vi ska "glömma" ganska snabbt?!
Jag tycker att vi ska sluta ANTA en massa och i stället kräva FAKTA... men hur skulle det gå till? Vi är bekväma varelser som helst inte drar i något så energikrävande. Vi säger i stället... "Det är lugnt" eller "Det ordnar sig". Varför är det så FÅ som verkligen vill VETA vad som händer med vår värld? VILL folk inte ha en frisk jord att leva på? Vill folk inte LEVA?
Varför informerar man sig inte? Är det lathet? Skrämmande...

Snoosy2009-01-18 12:06

Den lilla människan anser (iaf jag) att vi har ingen makt att göra något..
Men vi kan åtminstone få ut våra tankar på det här sättet.
Tanken är fri?? Inte helt.. men men
Tankens kraft är stark. Går som i vågor.. Så om vi pratar om det så flyter det ut i luften och når andra.. :)

Em782009-01-18 12:16

Sant Snoosy =) Men det är aningen frustrerande.

oeronbarn - Ej medlem längre2009-01-18 13:07
Antal inlägg: 2288

snoosy/em78: ni har ingen foliehatt på lager som ni kan avvara? råkade sätta mig på min.

rosa_kanin - Ej medlem längre2009-01-18 13:20
Antal inlägg: 704

*harklar* Nu är det ju så att ett UFO är förkortning för "Unidentified Flying Objekt", ergo ett flygande objekt som är oidentifierbart, inte som många verkar tro ett "flygande tefat" fullastat med utomjordingar...

Kanin

ådärkomdenja2009-01-18 13:30
Antal inlägg: 18

Jahaa, då var det dags att ta fram foliehatten igen då..

oeronbarn - Ej medlem längre2009-01-18 15:59
Antal inlägg: 2288

*harklar* snarare oidentifierat än oidentifierbart

besserwisser

Snoosy2009-01-18 16:21

oeronbarn, bättre besserwisser än ingen alls ;)
Även om man nu inte kommer så långt med det..

bove2009-01-18 17:46
Antal inlägg: 1333

oeronbarn 13.07:
"snoosy/em78: ni har ingen foliehatt på lager som ni kan avvara? råkade sätta mig på min." =D

Allvarligt talat, varför måste vissa människor alltid leta efter den absolut märkligaste och osannolika förklaringen. "-Det var ett UFO". Hur i h--vete skulle det kunna vara mer sannolikt än att det var materia från rymden? Att det flyger runt en och annan meteor i universum och att en och annan av dem nån gång emellanåt korsar jordens bana är väl för f-n inget som någon psykiskt stabil människa skulle ifrågasätta? Ursäkta svordomarna.

Em782009-01-20 14:48

Vill bara klargöra att jag aldrig trott att det var ett "UFO". Att alla här inte är läskunniga kan jag dock enkelt konstatera.
Jag ifrågasatte endast VARFÖR man inte fick ett KLART besked på vad det var (meteorit, satellitskrot mm) när det finns hundratals med människor som arbetar enbart med att bevaka vad som händer runt våran planet.
Var inte så snabba med att dra era egna slutsatser kring ANDRAS tankar.. Ni kanske lär er ngt?

Det som skrämmer mig (en gång för alla) är att så få är måna om att bli korrekt informerade. Det kan ju gå riktigt illa, kanske.

By the way...
Det där med foliehatten var lite roligt=) Var fick ni det ifrån? Ha ha ha!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?