Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 615

Forumkategorier

Användare Inlägg  
gunde2010-05-01 18:28
Antal inlägg: 8

Måste säga Ford Mondeo är inne på våran 3 generation nu o vi är jätteglada över bilen vi är 2 vuxna o 3 barn o det fungar kanon bra samt på helgerna så skjutsar vi på både handboll o fotboll och vi har inte hört att det är trångt tvärtom så tycker alla att det är gott om plats i bilen.service i skaraborg är helt okey prismässigt.sikta på en bil med lågt miltal om ni ska köpa en beg bil.Och titta på en med bra utrustingspaket.tex titanium mycket bra bil.själv har vi en 2006 2,0 ford mondeo titanium supernöjd ägare

andreask1990 - Ej medlem längre2010-05-01 19:23
Antal inlägg: 160

jag råder dig till en Bugatti

ArgsintEva2010-05-01 19:28
Antal inlägg: 248

Givetvis en stor fet Amerikanare.....
Givetvis 50 max 60-tal....gärna en sån där med 3 soffor i...
Visst bensinslukare....men det är gött att leva...
När man har en viss raggarkaraktär i blodet så duger bara volvo som vinterbil :)

Tess 082010-05-01 20:01
Antal inlägg: 18003

Jar en Ford Mondeo i dagsläget och tycker inte alls att det är en dålig bil. Den har funkat jättebra och alla barn baksätet har suttit bra även om de gnabbas ibland... tror dock inte det beror på trängels utan mer på att de är syskon :)

Raggarbilar är knappt snygga! Krom är absolut inte snyggt så ska det vara en gammal bil ska det vara en klassiker och inte en raggarbil. Far min hade en MG TD Midget från 52.
Den var dock i renoveringsskick och inget vi kunde ha som familjebil :)

Just nu är jag såld på Nissan Qashqai +2!! men vi har inte köpt någon än så man vet ju inte vad det blir.
Vi åkte förbi en C-Crosser och det tyckte inte min sambo var så fin...

pläp2010-05-14 10:47
Antal inlägg: 108

BMW är snyggast och bekvämast, men kanske dyrast att köpa. Stadsjeepar är varken bensinsnåla eller miljövänliga. Jag var mycket nöjd med min Renault Laguna som gick som en klocka och var bensinsnål och säker. Just nu har vi en Ford som redan delvis fått lackats om trots att den bara är ett par år gammal.

granit692010-05-14 10:53
Antal inlägg: 340

Vilken bil?
Ställer frågan här på Betapet för här finns det många män... ;))

Herregud.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?