Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 783 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Billan_85 | 2009-01-21 13:56 | |
![]() | Jag har längre ringfingrar och är lärlingsmålare just nu. Jobbat som truckförare/terminalarbet are och Förskolefröken tidigare och är väldigt stresstålig, har ännu inte stött på någonting som gjort mig stressad och eftersom jag är sjukligt envis är det här med tålamod inget bekymmer även fast jag kan lacka ur så blir uppgiften genomförd =p | |
Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-21 14:11 | |
![]() | Jag pallar inte stress, i vart fall inte negativ stress då lägger jag mig på rygg och bara skiter i allt. Jag förstår inte varför man inte ska behöva stressa faktiskt. Jo om det gäller någons liv så är det ok men allt det har jag fått förklarat för mig som praktikant på brandstation. | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:32 | |
![]() | Mina ringfingrar är, på bägge händerna, längre än pekfingrarna. Det är heller ingen skillnad i längd på ringfingrarna. Stresstålig till viss del, kylig.. nja, är nog snarare tvärt om och risktagande=inte mycket..Kör på den säkra sidan :) Trafikledare och parketterapeut. | |
Tvillingbror - Ej medlem längre | 2009-01-21 17:43 | |
![]() | kortare ringfinger än pekfinger och läser till sjuksköterska;) | |
DennisPlz | 2009-01-21 17:57 | |
![]() | En pinfärsk studie visar att de som har längre ringfinger än lilltå devolverar till homo erectus i samma ögonblick de ens behövde jämföra. | |
angie_hell | 2009-01-21 18:07 | |
![]() | Ringfingret är något längre på båda händerna. Jobbar just nu som butikschef i en klädbutik. Har innan jobbat som kofektionsansvarig i en sportbutik, sekreterare på ett försäkringsbolag, hemtjänsten, servitris och dagisfröken. | |