Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2009-02-02 22:23 | |
![]() | "Norrby haha usch fulare spelare får man leta efte rpå en fotbollsplan" kan bara hålla med både till utseende/uppträdande/spel ..och denna kvartersklubb har spelat i allsvenskan en gång i tiden ..otroligt.. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:25 | |
![]() | ja dom fick väldigt många röda kort plus en spark i ryggen som domarn inte såg många fula ord till oss motståndare jag blev spottad på | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:36 | |
![]() | Mitt hjärta slår för Assyriska! | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:42 | |
![]() | det är rätt kul att först är man i Borås och ser oh Karins finbageri och så komemr man över till förortens Norbby och ser Ahmed finbageri | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:46 | |
![]() | Jag kan i denna Silly Season se att den skiljer sig väldigt gentemot andra som AIK:are. Ist för dyra värvningar så satsas det på att knyta till sig några av Sveriges unga talanger och få dom att trivas. Jag är så glad att se att AIK gått från att ha varit lite "läskigt" för väldigt unga spelare till att nu va oerhört populärt bland unga landslagspelare i pojklagen. Tidigare och ganska nyss sa ju Petter Andersson att han valde att gå till Bajen framför AIK för att AIK verkade lite för STORT. Och Ola Toivonens pappa fick ju affären med AIK att utebli för hann trodde mer på att sin son skulle utvecklas i ÖIS. AIK kom på andra plats efter ifk skattefusk, blåvitt alltså, i Offsides undersökning- i vilken man frågade alla unga landslagspojkar om detta. säljs OBOLÓ kommer det ju värvas tungt i sommar. Men nu känns det helt OK. MÅ VÄL ALLA ALLSVENSKA HÄRLIGA MÄNNISKOR. kom o hata om ni törs;) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:48 | |
![]() | varför ska vi komma och hata när vi har hatat hela tiden | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-03 00:53 | |
![]() | för att ni inte törs...;) däremot är jag väldigt nyfiken på 3 lag i år under denna Silly Season KFF- vad värvas? Bajen- ser svagare ut än förra året. Blir det några backar och forwards av klass? Dif- vad händer, rent allmänt ? | |
| Maizena | 2009-02-04 08:25 | |
![]() | DIF: Värvningsläget verkar vara hur lungt som helst. Christer Youssef från Bp är klar.Verkar vara en helt okej värvning. Vidare ryktas det om Hrvoje Milic från kroatien och Petter Gustafsson från metropolen Skelefteå. I övrigt väntar vi Djurgårdare mest på att få ngt besked ang Stadiopnfrågan och om en eventuell ombyggnad av denna. Besked väntas i mitten på februari.... Annars börjar ju första matchen närma sig - 14 februari...... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-04 09:45 | |
![]() | Tack Maizena. Jo Stadionfrågan har man ju lite koll på. Men jag tänkte mer på klubbens organisation. Vilka efterträder vilka. Vilka viktiga kuggar faller med rödnäsan? | |
| Maybach | 2009-02-04 09:54 | |
![]() | Vad jag tycker är positivt med Bajens två backvärvningar är att båda är stora och fysiskt starka. Det låter ju bra iaf, sen kanske det är träben... Du säger lejonmix att forwards av klass behövs, jag håller med men skulle föredra en offensiv mittfältare som kan spela fram charlie (typ som Petter var). Förutom att Rami kommer tillbaka snabbt och håller så hoppas så mkt på Fredrik Söderström. Han var bra i sina första matcher, och när han målade mot gnaget men övertygade inte under slutet av säsongen. Tony sa dock nyss i en intervju att han blivit en riktig ledargestalt i truppen nu under uppehållet - det behövs en sån! Kan Rami stå säsongen ut, spelgeneral Lolo stannar och likaså Charlie med sitt målskytte så kan vi nog komma femma eller nåt (för att komma högre krävs nån klassvärvning tror jag). Annars slutar vi nog nia typ... Hur går det med värvningar i AIK? Hoppas 08 Fotboll börjar snart så man får lite snack att ta in. Stannar özkan? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-04 10:03 | |
![]() | Maybach Ja, vad jag förstår har ju Özkan ett år kvar, dvs det går i höst. Tacksamhetsfaktorn borde vara särskilt hög fråån Özkan gentemot en klubb som stöttat hela tiden. Man hoppas ju. Sen verkar det vara en genuin kille som inte skulle göra som tidigare assyrier som haft med AIK att göra. Jag har alltid gillat Özkan och hoppas och tror att han stannar. Vad gäller värvningar till Gnaget så tar jag nog o klipper in vad jag skrev förut som svar:) Innan konstaterar jag att man till stor del gjort sig av med folk man inte velat ha kvar sen i somras och försöker ännu bli av med en målvakt (inväntar nog bosman-gåt till Norge?) och Patrik Bojent (nyss Karllsson) som var lysande men som skiter på sig på Råsundas gröna plan. "Jag kan i denna Silly Season se att den skiljer sig väldigt gentemot andra som AIK:are. Ist för dyra värvningar så satsas det på att knyta till sig några av Sveriges unga talanger och få dom att trivas. Jag är så glad att se att AIK gått från att ha varit lite "läskigt" för väldigt unga spelare till att nu va oerhört populärt bland unga landslagspelare i pojklagen. Tidigare och ganska nyss sa ju Petter Andersson att han valde att gå till Bajen framför AIK för att AIK verkade lite för STORT. Och Ola Toivonens pappa fick ju affären med AIK att utebli för hann trodde mer på att sin son skulle utvecklas i ÖIS. AIK kom på andra plats efter ifk skattefusk, blåvitt alltså, i Offsides undersökning- i vilken man frågade alla unga landslagspojkar om detta. säljs OBOLÓ kommer det ju värvas tungt i sommar. Men nu känns det helt OK." | |
| Maybach | 2009-02-04 10:09 | |
![]() | Hörde att özkan kräver dubblad lön, stämmer det? Är han värd det? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-04 10:22 | |
![]() | Ja özkan sitter troligtvis på ett skitkontrakt nu- togs upp som "ingen" från Bromma. Så det är faktiskt helt OK. Dock är det inget lag man vinner SM med. Ska till En lite tursam säsong för det med en lyrisk publik för det. Tyvärr, för er skull, tror jag än mindre på Bajen O Dif. Men Anser att samma, något flummiga epitet gäller för alla tre stor 08-klubbar i år. Guldet kmr nog att hamna i Malmö el hos USCHIGA ifk-skitigast-i-Sverige-m ed-fulast-tröjor. | |
| Maybach | 2009-02-04 10:24 | |
![]() | Tror som du på ett mellanår eller sämre för 08-klubbarna. Men tror på Kalmar som guldvinnare igen (eller glenn). | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-04 11:04 | |
![]() | ja Maybach jaghar också tänkt på att Bajen måste ha en offensiv mittfältare av klass castro kan ju vadet/forward så jag tror Castro kan få speltid i år mer än förra året om det inte värvar bättre | |
| Dubito | 2009-02-04 15:10 | |
![]() | Tror du det skulle bli lättare att förstå dina inlägg om du använde punkter eller åtminstone kommatecken, nightranger. Skriv ordentligt snälla så man slipper läsa om inläggen tio gånger. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-04 15:11 | |
![]() | Dubito ja men blir så för min del saker glöms bort men ska tänka på det | |
| Dubito | 2009-02-04 15:32 | |
![]() | sorry mena inget illa | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-04 15:34 | |
![]() | lugna bollar. Jag tar lärdom av det | |
| Maybach | 2009-02-04 17:06 | |
![]() | Ganska kul avsnitt av Matchpuls idag på svenskfans. Mkt prat om supportrar, de tre "experterna" i panelen fick rangordna topp fem i sverige. Hammarby 1a, 1a, 2a och AIK 2a, 2a, 1a. Sen hamnade MFF, IFK göteborg ett femte lag lite olika på plats 3 till 5. Gillade att dom tog upp hur göteborg snor rakt av från Bajen också haha, m.fl bland andra även AIK såklart. Min lista: 1. Hammarby Först i Sverige, starka ljudmässigt, trogen publik och originalitet. Minus: tifon 2. AIK Trogen publik och starka ljudmässigt, och bra tifon. Minus: ramstjyvar. 3. DIF Mkt och stark publik i medgång, men i motgång pinsamt dåligt. De hade väl neremot 5000 hemma på slutet av förra säsongen? Och typ 1500 i klack i derbyt mot Bajen. Men bra tifon också. Har för dålig koll på MFF t ex. så vet inte riktigt 4 och 5. | |