Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Billan_85 | 2009-01-28 04:41 | |
![]() | Saga: Ja, fast även min egen konsumtion. Jag visste ju redan att hon gått över den "röda linjen" många gånger. Men som sagt, jag anser att jag har kontroll över mig själv i detta ämne och att det inte finns något att oroa sig för. Tack för komplimangerna tjejer! :) | |
| Teppy | 2009-01-28 11:09 | |
![]() | Vad är det du vill veta? Jag är dotter till en missbrukare(alkohol och sprut-narkoman), eller ja, jag va.. hon lever inte länge. Men vad vill du veta? | |
| safir1 | 2009-01-28 11:18 | |
![]() | Hej Teppy ! Jag är ledsen för Din skull, verkligen! Jag vill veta vad du funderade över när du var i yngre tonåren. Vanliga enkla vardagliga frågor Kram o Tack | |
| eviltyrus | 2009-01-28 15:32 | |
![]() | safir1: Det blir rätt personligt om vi ska ta upp saker vi tänkt under barndomen. Jag tror att för de flesta barn till missbrukare är tankarna kring sig själv och relationen till missbrukaren ganska jobbiga och att öppet tala om dem så här kan nog vara rätt svårt för de flesta. Det blir liksom för privat, så känner i alla fall jag. Om du var en nära vän och jag visste att jag kunde förlita mig till dig hade jag inte tvekat att berätta allt jag kommer ihåg om du haft ork att lyssna. Men visst fanns frågorna: Varför måste min pappa dricka? Kan han aldrig vara nykter? Kan jag hjälpa honom på något sätt för att komma ur sitt missbruk? osv. Jag har läst att många barn till missbrukare kan få för sig att det är deras fel också, men i de banorna tänkte aldrig jag. Jag var mest arg och ledsen över hela situationen och att pappa inte kunde vara som alla andra pappor. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-28 15:54 | |
![]() | otippat teppy, du som verkar så ordentlig och lyckad själv! grattis | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-28 16:01 | |
![]() | En utslagen öl är alkoholmissbruk enligt mig. | |
| eviltyrus | 2009-01-28 16:05 | |
![]() | Haha förvisso sant Risotto men det var inte så jag tänkte i tonåren, då ville jag nog hellre slå ut farsans öl för att jävlas :-) | |