Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 243

Forumkategorier

Användare Inlägg  
BlomsterHona2009-01-27 17:25
Antal inlägg: 3

Ok. Här kommer ett förslag på något helt annat.
Du känner honom knappt. Strunta i vad han vill ha och ge honom något som du tyckar att han BORDE ha.
Fyller han 30 kan han säkert vara mogen för Jenna Jamesons sköna självbiografi exempelvis.
"Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse"

www.bokus.com/b/9789...rc h_result

alcohol2009-01-27 17:54
Antal inlägg: 101

kentboxen

kafountine - Spelvärd/Forumvärd2009-01-27 18:06
Antal inlägg: 5801

Jag fick fortfarande ett körsbärsträd när jag fyllde 30 och tycker att det var min bästa present. :-)

bomah - Ej medlem längre2012-05-23 14:09
Antal inlägg: 1021

Tänkte bumpa den här tråden istället för att starta ny...

Jo, det är så här. Min bror fyller 30 år den första juni och jag har fortfarande inte kommit på någon present efter att ha funderat mångt och mycket.

Men en tanke som kom upp är om jag skulle bygga något själv åt honom. Har nyligen gått med i ett hemslöjdsgille och fått tillträde till ett välbeskaffat snickeri. Dessutom har jag en hel del tid för tillfället, men inte mycket pengar.

Vad skulle jag kunna bygga som han skulle bli glad av? Funderade på ett schysst gitarrställ då han är musiker, låter det som något? Eller har någon andra uppslag?

Tacksam för svar :)

Eeldahlo2012-05-23 15:10
Antal inlägg: 2

Om han gillar musik är ju en LP-skiva en utmärkt present. Skapligt billigt, och roligare än en CD-skiva! De flesta städer, i alla fall de större, har oftast en eller flera skivbutiker som säljer begagnade vinylskivor.

Om du nu nödvändigtvis vill bygga något, bygg ett vinylställ, och ge honom en skiva att starta med (Om han inte redan samlar)! Musiker måste ju älska vinyl! :)

Lycka till!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?