Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 696 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2009-01-26 21:29 | |
![]() | CHL tsssss köra i 140 på E6an tänk om du oxå kunde börja följa trafikreglarna här..vad har du såå bråttom för? fartdårar orsakar tillräckligt olyckor =) I stan är det inte lönt att köra o raca, men på motorväg/led och landsvägar så .. tja stressa andra?? bara de flyttar till tomrummet på vägen o sölar där stressar jag ingen tror jag.. fartdårar/olyckor.. desto högre fart desto mera uppmärksam är man.. vid 90 somnar man ju nästan | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:33 | |
![]() | bromssträckan blir betydligt mycket längre vid en högre hastighet, så att man är mer uppmärksam spelar föga in. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:35 | |
![]() | Jag tror personligen på teorin att ju mindre tid man är på vägen desto mindre sannolikhet att man råkar ut för något ;-) Därför ska man ju köra vansinnigt fort...... | |
| -Flesh- | 2009-01-26 21:39 | |
![]() | hmm, jag är nog en av dom där "dårarna" som kör som en idiot, men jag brukar blinka när det är bila omkring, men dock oftast inte i rondeller, för jag vet inte om man kan svänga i den farten jag kommer i. och roadrage är ett måste. kanske man kan få hjälp för det ? :D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:40 | |
![]() | Jag gillar chickenrace då ingen väjer. Mänskligheten tar ett bad :) | |
| Pumpagubben | 2009-01-26 21:45 | |
![]() | Visst tjänar man tid på att köra fort. Brukade köra en speciell tur runt stan, mest i trakter jag känner mycket väl, körde man lagligt var jag klar efter sen lunch, brassa på och man var inne till lunch. Alltså lätt 1 h av 5-6 i vinst. Det finns som sagt också risker med att hålla hastigheterna, många 70-vägar är så mördande tråkiga att det är omöjligt att hålla sig vaken - och varför skulle man när det räcker att vakna en gång i minuten och korrigera kursen. Bättre att dubbla hastigheten så man håller sig lite alert. Och vad gör det om man kör ihjäl sig? Bättre att tycka om körningen än att sitta och såsa sig senil. Det värsta som finns är alla trygghetsnarkomaner som skriker om alla hyptetiska risker men missar dom uppenbara. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:47 | |
![]() | Det är dock lite sugigt om fartdårarna kör ihjäl någon som vill bli en senil gaggig sak. Inte så lite heller. | |
| sanlin | 2009-01-26 21:49 | |
![]() | Självklart ska man blinka när man ska svänga! Finns absolut ingen bra anledning till varför man inte skulle göra det. | |
| remvanrijn | 2009-01-26 21:49 | |
![]() | Flesh & Hakwa; vid reclaim teh streets oroligheterna i Malmö stod polisen och såg på när uppenbarliga brott o förstörelse pågick framför deras ögon, men de ingrep inte "för att förhindra värre upplopp" Vi som gillar fart kan väl bilda en klubb. Får man fartböter ute på motor-/landsvägen så blir vårt motdrag att tokköra inne i stan, vilket borde anses som mkt värre. Kontenta borde vara att polisen låter bli att bötfälla oss för fortkörning utanför tätorter för att förhindra värre brott ! ? Om inte så kan vi anmäla dem för olika behandling, och sånt är ju en stor orättvisa i detta land..=) Joina? =) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:51 | |
![]() | Behövs inte. Kör man bara tillräckligt fort får man aldrig böter. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:53 | |
![]() | Eller en helvild idé.. börja med motorsport. Så slipper vi se er på vägarna. Så gör jag, kör av mig allt vilt på bana. Förbenade klantskallar :S | |
| remvanrijn | 2009-01-26 21:54 | |
![]() | men Trash då.. trodde du sparade allt lite vild till sängen?? nu blir jag besviken..=( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:55 | |
![]() | Jag är oskuld. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:55 | |
![]() | Dessutom, kör man bara tillräckligt fort behöver man inte blinka heller... Ingen hinner ändå reagera.... Men för dom som inte inser min ironi så kan ni titta på mina första postningar i tråden... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-26 21:59 | |
![]() | kör man tillräckligt fort så kan man komma fram till jobbet innan man gick ur sängen. Det är väldigt riskabelt dock, ingen vet riktigt vad som händer om man sätter på en blinkers t.ex. när man färdas i ljusets hastighet. | |
| mrperfect | 2009-01-26 22:38 | |
![]() | Jag bruka inte blinka till blondinerna , jag brukar tuta :) | |
| blaad666 | 2009-01-26 22:39 | |
![]() | Man blinkar inte om man vet vart man skall... | |
| Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:46 | |
![]() | jag blinkar helst inte av ren trafiksäkerhet. det är inte säkert för andra bilförare att veta vilket håll jag ska. jag brukar signaler lite försiktigt med tutan... och flyttar sig inte kräket så prejar jag upp honom på trotoaren. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:48 | |
![]() | Donkens chickenwings var inte helt tokiga. | |
| Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:50 | |
![]() | trashone... detta är blinktråden *blink ;p | |