Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:52 | |
![]() | exakt trash. Fast fallet ica är ju en parantes. Värre är det när man går ut och äter middag! Det är en värdig tråd det, koming rajt up! | |
| CHL | 2009-01-29 22:52 | |
![]() | man blir ju mer människokännare genom att träffa alla sorter ;) | |
| lolinonek | 2009-01-29 22:52 | |
![]() | vad förstör jag??? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:52 | |
![]() | lolinonek: Jag skojar bara. :) | |
| CHL | 2009-01-29 22:53 | |
![]() | mina gäster är dom som handlar av mig, jag ser dom inte som kunder utan som gäster ;) | |
| lolinonek | 2009-01-29 22:53 | |
![]() | jaja, är lite onykter...fattar segt | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:53 | |
![]() | lolinonek: Extra segt, menar du? | |
| Prositi | 2009-01-29 22:53 | |
![]() | Riktigt skoj att det blev en så stor sak av det här ämnet... Undra om det blir lika stort liv om man tar upp ämnen som att det här med att kvinnor/tanter vill se yngre och yngre ut. Man kan se äldre kvinnor med bysten upptryckt under hakan för att de vill se unga ut. Många av de sitter ju kassorna på Ica med mer....*skrattar* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:54 | |
![]() | dud: Lite skillnad, jag kräver inte att kassapersonalen släpper till efteråt. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:54 | |
![]() | CHL: Du får sluta dricka drickan chefen bjuder på. Det börjar lukta Knutby. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:55 | |
![]() | trash, kommer över till min tråd då! ;) | |
| lolinonek | 2009-01-29 22:56 | |
![]() | Nattravn...du är kul du... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:56 | |
![]() | Oh sorry, trodde du menade att den du bjuder på middag fanimej skall le. | |
| CHL | 2009-01-29 22:56 | |
![]() | nattravn: Nejdå, det finns faktiskt dom som brinner för att sälja mat med ;) Utan att vara påverkade.. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:57 | |
![]() | CHL: Jag undrar det. lol i en ek är ju packad as we speak. | |
| CHL | 2009-01-29 22:57 | |
![]() | annars hade nog du inte fått tag i nån god morot att gnaga på nattravn. | |
| lolinonek | 2009-01-29 22:58 | |
![]() | nja, packad är väl fel ord...har tatt en öl och ett glas vin...bara lite torsdagsmys | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:59 | |
![]() | Hur vet du att jag gillar morötter. :( /invisible cloak engage! | |
| lolinonek | 2009-01-29 23:00 | |
![]() | För att återgå till ämnet så håller jag med om att det sitter sura idioter i kassan i flera butiker och då önskar jag bara att jag kunde ta deras plats och göra allt bra igen. | |
| kermis | 2009-01-29 23:01 | |
![]() | Jag får ärligt lätt ångest av den här tråden... :D Jag är i 99,9% av fallen glad och trevlig och gillar mina kunder, även de buttrare, grinigare, snålare varianterna. Men det kommer då och då tillfällen då allt går åt helvete på alla andra plan och som kaninen skrev så ÄR vi inte övermänniskor, så i sällsynta fall klarar jag inte av pressen att bara le... särskilt när den femhundratrettiofjärde kunden kommer och drar en harang om "den-o-den"-affären hade den-o-den produkten, varför har inte ni den, och varför tar ni inte in den, för den är så bra!". Jag önskar att alla kunde inse att SÄRSKILT småbutiker inte kan ta in alla prylar hela tiden. Jag har redan utökat sortimentet alltför mycket och till och med vissa säljare kommenterar att för att vara en så liten butik på en så liten ort så har vi ENORMT sortiment... Men NOLL förståelse från kunderna.... så ja, ibland händer det att man bara inte orkar le och säga "ja, det var en bra ide, jag ska kolla vad jag kan göra!" utan istället känner jag hur det riktigt märks på mig att jag säckar ihop av frågan och börjar förklara mig riktigt uselt... ..och tyvärr är de ju de gångerna kunderna kommer ihåg. Man önskar att man fick påminna kunderna om att de blivit bättre bemötta alla de andra gångerna, men det får man ju inte heller. Tur man kan skriva av sig på betapet. :) Och om någon av de drabbade kunderna råkar läsa det här: Förlåt, men ibland är det lite för stressigt... | |