Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade53
Mobilspel
Pågående18 654

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kafountine - Spelvärd/Forumvärd2009-01-31 14:18
Antal inlägg: 5802

Tack Linn, kan behöva lite stöd. :)

Billan_852009-01-31 14:31
Antal inlägg: 860

Jag blir besviken på mig själv när jag förstör för mig själv och för andra, när jag inte klarar av vissa saker eller när jag hanterar saker och ting på fel vis och när jag bangar, ger upp och inte räcker till samt när jag tar åt mig.

zorrro - Ej medlem längre2009-01-31 15:04
Antal inlägg: 1064

det har inte hänt många gånger , men nån gång har jag varit med om att en människa som jag litat på-att jag har fått höra att hon sanckat skit bakom ryggen på mig..vilken sandlåde nivå är man på då?

zorrro - Ej medlem längre2009-01-31 15:05

*snackat

Billan_852009-01-31 15:09

Att bli besviken på en människa som du litat på, som gått bakom ryggen på en är inte sandlådenivå. Besvikelse och sorg kan inte mätas eller jämföras, det är hur varje enskild individ uppfattar den. Så om du uppfattar det som skedde är på en sandlådenivå så är det de för dig. Bara du kan avgöra nivån på det utefter hur du kände.

Smartguy2009-01-31 15:09
Antal inlägg: 65

vad skönt med en tråd där man vågar skriva om vad som gör att man blir ledsen innerst inne, de flesta vågar inte prata om sånt, bara med sina bästa vänner (om ens dom , de finns ju de som lever med fasaden att allt hela tiden är så SUPER bra) , jag bli också ledsen , zorro om nån jag litat på vänder mig ryggen.

Billan_852009-01-31 15:11

Det blev i vanlig ordning lite grötigt men jag hoppas du förstår vad jag menade zorrro.

"Att bli besviken på en människa som du litat på, som gått bakom ryggen på en är inte sandlådenivå." - Så som jag tycker när jag suttit i samma sits som du.

zorrro - Ej medlem längre2009-01-31 15:14

ok billan :)...jag tycker att om man nu tycker att en person gjort nåt fel, om man är vuxen, varför ska man då gå bakom ryggen, man kan väl bara säga det rent ut till personen?

Billan_852009-01-31 15:20

zorrro, alla människor gör misstag, och eftersom jag inte vet vad det var personen hade sagt är det svårt att försöka säga varför hon/han inte kunde säga det till dig. Jag anser mig själv rak och ärlig och uppfattas att vara det även av andra men ibland kan jag behöva prata av mig till någon annan om saker o ting som grämer mig samt be om råd från en utomstående, det kan räknas som skitsnack för den det handlar om trots att det inte var så det var menat. Sen måste jag spy galla över folk som inte håller måttet och ofta gör jag de hos någon annan (självklart till någon som inte vet vem den omtalade är) för att förhindra att såra personen i fråga helt i onödan för att jag är upprörd i stunden. Hänger du med?

zorrro - Ej medlem längre2009-01-31 15:24

japp, ibland måste man ha nån annans åsikt, men det är rätt lätt att veta vad som är skitsnack, det mynnar ju ofta ut från nån avundsjuka..

Billan_852009-01-31 15:31

Jo, i och för sig men där har vi också en tolkningsfråga som ofta baseras på känslorna just då.

Tiden avgör vilka som är ens vänner och vem man kan lita på, tyvärr är det så.

Plåtnicklas2009-01-31 15:43
Antal inlägg: 392

jag är både glad och ledsen. jag har en kille i norge. det är för långt bort just nu. men har jag tur ses vi om 12 dagar. annars blir jag ledsen av pruttlukten på Debaser Medis i sthlm för den är alltid där och förpestar mina konserter, och det är inte jag!

sally93 - Ej medlem längre2009-01-31 15:56
Antal inlägg: 1032

plåtnicklas:-)))

twinklestars - Ej medlem längre2009-01-31 17:32
Antal inlägg: 113

ja just nu är jag lite besviken över att jag inte har nåt godis hemma, annars blir jag ledsen på översittare

zorrro - Ej medlem längre2009-01-31 18:02

Rasism-Dold eller uppenbar

SylviaPlath - Ej medlem längre2009-01-31 18:11
Antal inlägg: 31064

Samma saker som gör de flesta andra människor ledsna och besvikna.

trashone - Ej medlem längre2009-01-31 18:25
Antal inlägg: 18678

Dagar så jag bryr mig kan viss besvikelse uppstå över att klart intelligenta människor inte har koll på sina känslor utan låter dem styra personens liv. Känslor som man lärt sig vara "rätt" :S

Myspruppen - Ej medlem längre2009-01-31 18:51
Antal inlägg: 5000

har jag sagt en sak TILL den personen det gäller,kan jag säga det till ngn annan,det kan jag inte tycka är att gå bakom ryggen å prata skit,men hade jag INTE pratat med den de gäller först å visar min ståndpunkt i de hela från början,men går till andra å snackar om det,så är det att prata skit ELR att säga elaka saker om ngn man till skenet utåt vill visa å säga man tycker om,elr helt enkelt säga saker om inte alls stämmer
men sedan går inte jag å pratar om andra ändå om jag tagit det med personen de gäller,tycker lixom inte att ngn har med de å göra å ja skulle inte själv vilja ngn gjorde så mot mej,jag är inte en perfekt männsika,men då de gäller å vara lojla mot mina vänner å ärlig så är jag br apå det å de kommer inifrån å inget jag måste stenhårt försöka med bara för de låter bra

Billan_852009-01-31 19:04

Mys: Jag håller med dig. Jag personligen kan inte prata med någon utan att gå för långt när jag ser rött och därför avreagerar jag mig ofta hos någon annan för att inte vara onödigt elak och djävlig. Det uppskattas mer än att jag gör någon illa i ren vrede.

Jag hade hemska vredesutbrott och aggressionsproblem i tonåren och har svårt att lita på mig själv när jag lackar. Jag vill inte göra någon illa och därför unviker jag det på kanske helt fel vis, men det fungerar och ingen blir mer ledsen än nödvändigt.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-01-31 19:09
Antal inlägg: 5000

å jag har hemska utbrott nu,men jag har lärt mej vad som triggar å jag känner mig själv så pass så jag vet att nu då jag börjar känna sohär,så är det dags att gå

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?