Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 582 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| söt gilliv - Ej medlem längre | 2009-02-07 23:54 | |
![]() | Viktor_M - Hoppas du har ekonomiska resurser till din avfärd. =) Hihi | |
| Gilena | 2009-02-07 23:56 | |
![]() | Tack söt, det låter ju vettigt! | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-08 02:45 | |
![]() | söt: jadå det är bara att skita i studier och familj och sånt och spara pengarna till begravning istället *tummen upp* | |
| micro113 | 2009-02-08 11:10 | |
![]() | Jag behöver inget testamente. Om jag dör ärver barnen och maken, och det är som det skall vara. | |
| vemvonhelst | 2009-02-08 13:09 | |
![]() | Jag funderar på att donera mina kvarlåtenskaper till Stiftelsen för anonyma betapetmissbrukare... | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-02-08 14:26 | |
![]() | Viktor M:-) Vilken fantastisk begravning du planerat. Skulle du mot förmodan inte har råd att låta genomföra denna ståtliga avfärd så har jag ett budgetförlag att erbjuda: Jag spelar gitarr o sjunger, min sambo skjuter ut dig på Mölndalsån mitt i gbg, i en egenhändigt uppblåst gummiflotte. Har ingen hund att erbjuda som galjonsfigur, men kan tänka mig att offra en av mina colombiatetror. Massor av publik blir det, eftersom folk kommer att stanna för att se vad som pågår. Dessa får var sin tut-flerp att blåsa i. Hör av dig till familjeföretaget firma AB via min mail här;-) | |
| Mimikryp | 2009-02-08 14:44 | |
![]() | Ja, jag har ett testamente. Såg till att fixa det före en operation jag genomgick för två år sedan. Gällande önskemål om begravning och så'nt tycker jag inte att det ska skrivas i ett testamente, utan i ett "Vita arkivet". | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:02 | |
![]() | sally93: det låter underbart! vi kan säkert komma fram till något men jag har två krav som är mycket stränga: Jag måste ta en byracka med mig i graven, och jag måste få en garanti på att du inte sjunger "Evighet" vid själva sjösättningen. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:08 | |
![]() | Ok..kanske kan avvara även en hund.men har isåfall ett motkrav. Om jag lägger näsan i vädret samtidigt som dig....Får jag åka med i din båt då? | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:22 | |
![]() | Absolut, sällskap är nog trevligt även när man är mer eller mindre död. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:53 | |
![]() | *wehoo* jag ska få åka båt.. *hjular* Äntligen har man nåt o se fram emot! eh.. 'mindre död' ? tja.. kanske e bättre än o vara 'mer död'...så får man se lite av resan oxå;-) | |
| Aurora Aurum | 2009-02-08 19:51 | |
![]() | Viktor M det är länsstyrelsen som ger tillåtelse till att sprida askan för vinden osv så det är bara att lägga in om en förfrågan där Gilena alla omyndiga barn får en överförmyndare som kommunen utser när det gäller att förvalta pengarna, den personen som har vårdnaden om barnet måste be överförmyndaren om lov att ta ut pengar från barnets konto. men du kan också binda ditt barns kapital genom fonder och att i testamente skriva att det är deras enskilda egendom | |