Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:20 | |
![]() | och badade! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:20 | |
![]() | min farsa lekte med mig och min bästa tjejkompis till vi var helt slut och somnade tillsammans i sängen. Knasigt | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:21 | |
![]() | de flesta föräldrar måste ha varit pedofiler på 70-talet... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:21 | |
![]() | Men om man inte är pappa/mamma/dagisfröken så är det lite skumt att man vill sova i samma säng som en unge, kan bero på hans egna märkliga uppväxt, men kom inte och säg att han lever ett normalt liv, ett stort antal listettor till trots. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:22 | |
![]() | Lägg av och larva er! Är MJ pappa till ungarna eller? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:23 | |
![]() | Tja, han ville ju vara pappa och att umgås med barn kanske var näst bäst. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:24 | |
![]() | normal uppväxt? Nej knappast. Det var lite det jag menade, att vara vuxen man och älska att vara med barn passar ju inte in i vår samhällsnorm, det illustrerar du ju själv när du skriver "Nog är det ändå lite märkligt med en vuxen man som leker med småungar dagarna i ända?" (19:18) | |
| Göllefjön | 2009-01-31 19:24 | |
![]() | pedofil eller ej, hans musik är ett mästerverk. personligen struntar jag i att han är wacko, hans bidrag till musiken är gigantiskt. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:24 | |
![]() | (19:24 var riktat till ond kanin) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:25 | |
![]() | Äh...orka mer.... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:26 | |
![]() | vad är problemet ond? Vi pratar michael jackson här. Om du tycker att det är konstigt att en vuxen man leker med barn hela dagarna så är det väl intressant att diskutera? Jag vet inte om jag håller med dig, även om jag själv inte skulle orka eller vilja göra det (leka med barn hela dagarna, särskilt inte andras barn!). | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:27 | |
![]() | Jag vill varken leka med egna eller andras barn p.g.a massivt ointresse, men det är intressant att det är så provocerande om/när en man vill umgås med barn (jmf med att en kvinna vill det). | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:28 | |
![]() | Det är väl klart att det är konstigt med en vuxen som vill leka med barn hela tiden. Och att dra in dagisfröknar som att de leker med barn hela dagarna är att nedvärdera förskollärares jobb tycker jag. Att vara förskollärare innebär väldigt mycket mer än att leka dagarna i ända! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:30 | |
![]() | vad är det som är så konstigt med det kissed? Det finns väl många förskollärare som älskar att leka med barn, och som utöver det är suveräna pedagoger! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:30 | |
![]() | Väljer man inte det yrket just för att man får möjligheten att umgås med barn? Vad skulle annars drivkraften vara? | |
| Göllefjön | 2009-01-31 19:31 | |
![]() | Det är skillnad på att vara pedagog och tycka om att hjälpa barn att utvecklas, och att vara anklagad för pedofili som michael jackson. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:32 | |
![]() | Anklagad kan ju vem som helst bli | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:32 | |
![]() | Jag brukar bada med min brorson (i simhallen alltså). Men det är mest en egotripp för mig, då det är så jävla kul att bada. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:33 | |
![]() | Men vad är det med dej dudeniro? Du börjar likna en annan person här på beta som bara älskar att vara tvärtemot hela tiden! Tycker du själv att Michaels sätt att leka med barn och vilja sova brevid dom känns normalt? Skulle du vilja att ditt barn sov över hos honom? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:34 | |
![]() | absolut, men att bli anklagad för att vara pedofili behöver ju inte innebära att man är det. Och där finns det väl olika åsikter om michael jackson. Jag tror att hans kärlek för barn var oändlig, och att han ägnade sitt liv vid sidan av karriären att ge barn något som han själv aldrig haft. Vilken vuxen bygger ett Neverland och bjuder in barn från hela världen?! Klart att det är suspekt om man antar ett "MÄN SOM LEKER MED BARN HELA DAGEN ÄR SUSPEKTA"-perspektiv. därför sa jag, att han gjorde detta i fel tidsålder. 90-talet är inte 70-talet | |