Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:45 | |
![]() | Kanin, ja jag har min beskärda del av kommentarer men jag tror att jag börjar lära mig forumvärlden lite mera. Så klart är jag inte advokat åt någon, men jag står upp för den som behöver det och det är ganska påtagligt hur en viss grupp människor hetsar upp sig och fäller kränkande kommentarer, så fort någon visar sig. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:49 | |
![]() | Exakt mommes..tror vi båda vet vem så menas.... Min åsikt är att de som kränker andra i parti och minut inte behöver beskydd när de själva får smaka sin egen medicin... "he who lives by the sword will die by the sword" | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:52 | |
![]() | Ond_Kanin, love, peace and understanding. (Osäker på vilken typ av smiley som passar in sen). | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:53 | |
![]() | Jag slutar när du slutar. Eller nej, vissa kommer alltid få min avsky för det förtjänar de. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:55 | |
![]() | Jag tycker inte någon människa "förtjänar" avsky, sån är jag:-) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:55 | |
![]() | Kolla spegeln... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:56 | |
![]() | Synd att inte mouche talade med dig. :( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:57 | |
![]() | Sån är inte jag. Vilket verkar vara synnerligen svårt att acceptera för så öppensinniga. Nåja, nu dags att dansa. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:58 | |
![]() | Jo, förtjänar avsky tycker jag att vissa gör. Pedofiler, mördare, knarklangare och sånt. Snart kommer nog en trött Mouche och får radera en lördag kväll *Ej avis*. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:59 | |
![]() | Jag slutar när du slutar. Eller nej, vissa kommer alltid få min avsky för det förtjänar de. Haha..kallar du dig öppensinnig? Allvarligt? Årets skämt! Öppensinnig är inte samma sak som otrevlig, bara så du vet. | |