Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pennyjenny | 2009-02-01 22:46 | |
![]() | När jag var liten ville jag bli ridlärare, sen byttes det mot dagisfröken. Sen ville jag bli veterinär, men när det var dags att söka till högskolan sökte jag till sjuksköterskeprogrammet. Fast det blir ju inte alltid som man tänkt sig (hade det blivit det hade jag varit klar till sommaren), så jag la ner efter en termin. Och nu har jag nyss avslutat en kanonutbildning och är omsorgsassistent. Fantastiskt! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-02-01 22:48 | |
![]() | Men om man inte vet vad som är rätt då provar man olika vägar tills man hittar rätt. Att stanna på samma ställe leder ju inte heller vidare. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-01 22:48 | |
![]() | Usch jag får åldersnoja och beslutsångest. | |
| vägledare | 2009-02-01 22:53 | |
![]() | jag visste inte vad jag ville bli så jag blev studie- och yrkesvägledare.... | |
| Bromsolja - Ej medlem längre | 2009-02-01 23:48 | |
![]() | Vad man jobbar med spelar inte så stor roll. Alla jobb är tråkiga. Faktum är att alla kontorsjobb är ungefär likadana. Man sitter på en stol, tittar på en dataskärm och kladdar eventuellt med lite blanketter. Det viktigaste är att man har nära till kaffeautomaten. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-02 00:32 | |
![]() | Bromsolja, du får kontor att låta synonymt med filmen "office space"... ;) kontor kontor... äh fan, jag önskar att jag valde att bli en stekare med en farsa som hade en fin princess 45:a som jag kunde låna för lite "daytrips" om somaren. En garderob full med rosa skjortor och klippkort för gratiskaffe på handels. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-02-02 01:15 | |
![]() | Hm- hm, det blev lite förkortad av misstag. "Jag blev företagare inom en annan bransch" skulle det ju stå. Ville ha lite sekretess och inte skriva, vilket företag det är för vi är inte så många av den sort i detta land. Städning, som är en ren passion för mig gör jag inte i mitt företag är väl poängen. | |