Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:05 | |
![]() | Bete dig som en ung då! Klä dig yngre tex. Sluta prata om din chark i andra trådar tex ;) | |
| Bitte - Administratör | 2009-02-02 21:05 | |
![]() | Plastikkirurgi för att man behöver det är en sak ahr själv tagit bort flera kilo hud på buken och brösten efter en viktnedgång på 50 kilo, hade även kunnat opa brösen innan pga srot och tung sådan ,, detta tycker jag är en sak.. Plastikkirugi, Botox, läppförstoring och annat NEJ, inte bara för att man tror att man kanske blir snyggare,, men absolut inte lyckligare, för det är vad många tror ,, Finns ett tales sätt Åldern är väl inget att kackla över rynkorna kan du spackla över.. Är ju idag snart 50 år med inte bekymmerrynkor medn väl lite kis och skrattrynkor,, dessa är jags tlt över Bitte | |
| Pottberg - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:07 | |
![]() | om man spacklar över det har man väl nästan samma problem ändå väl? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:07 | |
![]() | blir inte ett snyggt resultat då man försöker sminka över rynkor=P då föredrar jag hellre det naturliga | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:08 | |
![]() | Det är faktiskt helt ok att inte trivas med den man är. Det öppnar ju upp för förändring, kan man ändra på något så är det nog bara nyttigt med lite missnöje över sitt utseende. Kan man inte göra något åt det man är missnöjd över är det inte helt konstruktivt att vara missnöjd. Personligen kan jag tycka ålderstecken är vackert. Det beror mycket på var rynkorna har lagt sig. Förfall är ju inte alla gånger så förtjusande, kroppen börjar ju dö redan vid 20-årsåldern :) | |
| huginmunin | 2009-02-02 21:11 | |
![]() | Finns faktiskt dem som får sin plastikkirurgi btald av staten för att de mår så dåligt över sitt utseende så att de får psykiska besvär av dem. Vet en tjej som fick via psykolog både bröst- och näsoperation betalt. | |
| huginmunin | 2009-02-02 21:11 | |
![]() | Och så hoppas jag ingen anmärker på stavfelen... :) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:11 | |
![]() | Bitte bitte bittte Ack vilka höga hästar du sätter dig på- "Plastikkirugi, Botox, läppförstoring och annat NEJ, inte bara för att man tror att man kanske blir snyggare,, men absolut inte lyckligare, för det är vad många tror ,," - du menar alltså att DU VET att det är så? Alla som operert sig är mindre vetande, som bara TROR att dom är nöja över resultatet? Att dom känner sig lyckligare? | |
| Delight2002 | 2009-02-02 21:11 | |
![]() | Jag skulle helt klart kunna göra en operation om jag hade behov av det. Nu sitter jag nöjd men den dag jag inte gör det så tvekar jag inte att lägga mig under kniven ;) | |
| Pottberg - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:12 | |
![]() | Det är helt åt helvete. Mina skattepengar. | |
| Pottberg - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:12 | |
![]() | huginmumins inlägg reagerade jag på där om någon inte förstod. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:13 | |
![]() | lejon:håller med där | |
| huginmunin | 2009-02-02 21:13 | |
![]() | Pottberg: Jo, men sedan finns det dem som aldrig får mer än ett bröst (ytterligare en jag vet) som får det gratis och då är det väl för en god sak? | |
| huginmunin | 2009-02-02 21:13 | |
![]() | Lejon: håller med du ja med | |
| Tess 08 | 2009-02-02 21:14 | |
![]() | Personen jag pratade om, som opererade näsan, är klart mycket nöjdare än innan... Detta för att hon hela sitt liv tyckt att näsan var det fulaste som fanns! Så naturligtvis har hennes livskvalitet ökad då hon inte längre behöver tänka på sin "fula" näsa | |
| Pottberg - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:15 | |
![]() | Jag tycker jag skulle se mycket bättre ut i en Porsche, ska jag köpa den själv eller få den av staten..? | |
| huginmunin | 2009-02-02 21:16 | |
![]() | Det är väl lite skillnad Pottis? | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:16 | |
![]() | "En kompis till mig la ner x antal tusen för att fixa till näsan... Hon är skitnöjd, men jag har svårt att se någon skillnad." Haha | |
| huginmunin | 2009-02-02 21:19 | |
![]() | hahaha! | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:19 | |
![]() | Huginmunin OCH Myspruppen. TACK så mkt=) Tycker ni håller en mkt bra och vettig nivå på det NI skriver. | |