Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade59
Mobilspel
Pågående19 627

Forumkategorier

Användare Inlägg  
godlovesme - Ej medlem längre2009-02-08 11:33
Antal inlägg: 664

det brukar vara ganska fullt, kan man välja tider så är väl morgonen tom. Annars får man väl passa på när man är ledig.

Ässät2009-02-08 11:39
Antal inlägg: 4824

kanske inte va i simhallen utan i badkaret? :s

krutmarie2009-02-08 11:58
Antal inlägg: 1696

Curly, jag är väl en av dom där skadeskjutna sniglarna faktiskt. Tycker micros förslag till dig är alldeles utmärkt. Välj en annan tid att visa upp dig och dina utmärkta simkunskaper på. Eller du kanske rent av känner dig ännu bättre ihop med sniglarna, som kanske har fullt sjå att klara ett par längder med slitna onda leder.

Tycker mig dessutom ha sett att de flesta större simbassänger är uppdelade med band, så att vi åtminstone har var sin bana att hålla oss på.

mrperfect2009-02-08 11:58
Antal inlägg: 11437

Jo men det blir 1000 längder och uppåt 2,5 mil för elitsimmarna, då ligger de inte och nöter på samma sätt hela tiden utan delar upp det i intervaller med olika simsätt och olika intensiteter. Sannolikt är också att man "bara" simmar en mil på morgonen och en mil på kvällen.

dessutom ligger dom inte på den nivån hela tiden , tror jag (jag kan mer om friidrottsträning )

mrperfect2009-02-08 12:00

Jag ör en sådan som tycker att alla andra är sniglar så jag har gett opp, folk har inte den disciplinen att simma på samma ställe utan fladdrar hit och dit.

emmylicious2009-02-08 12:03
Antal inlägg: 4501

och det går inte att komma ifrån att det är pensionärer. inte i simhallen här iallafall, det är alltid några stycken där som simmar och jag har simmat på olika tider.

emmylicious2009-02-08 12:04
Antal inlägg: 4501

tar tillbaka pensionärer och ersätter med "sniglar"
pensionärer kan ju faktiskt också simma fort :)

krutmarie2009-02-08 12:09

emmy, jag är inte ens pensionär än, men simmar inte så fort iaf. :)

mrperfect, vilka fladdrar mest? Snigeln/pensionärer eller den som simmar frisim och försöker crawla bättre än nån elitsimmare? Tror faktiskt på den senare som helst skulle vilja ha simhallen för sig själv. Det får väl bli som i ishallarna till slut, 1 timme i veckan för några ungar eller gamla som inte åker så bra och resten av tiden för eliten. :)

mrperfect2009-02-08 12:14

när ett gäng simmare som hyrt hallen simmar så går det bra, för de håller sig på samma ställe hela tiden, därför röstar jag snigel/pensionär som störst fladdrare

mommesfrites - Ej medlem längre2009-02-08 12:28
Antal inlägg: 7605

Jag protesterar å det bestämdaste inför det kränkande svikthoppet på oss skadeskjutna sniglar!
Maniska hetssimmare borde inte få vara i badhus ö h t utan hänvisas till Engelska kanalen.

Curly Girl - Ej medlem längre2009-02-08 13:53
Antal inlägg: 159

Här i Uddevalla har vi universums sunkigaste badhus de finns tre längder för motionssimmning. Övriga bassängen är för lek. Eftersom jag jobbar 40 h i veckan så blir de oftas att jag simmar på helgerna o då har badhuset bara öppet 11 - 15. Annars blir de en tur efter jobbet efter kl 17.00 på vardagar. Att man som pansionär måste åka til badhuset o simma en helg när alla är där tycker ja är lite frustrerande. sen är de klart att alla ska få simma i bassängen men de var inte det jag undrade över utan vad som faktiskt ger mest motion.

krutmarie2009-02-08 14:01

Bra inlägg mommes, engelska kanalen är nog jättebra för då coolar man säkert ner lite. Sen kanske dom har lite stela leder som värker och blir "snigelliknande" i sina rörelser ;-)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?