Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 501 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-12 18:46 | |
![]() | Senhar jag full respekt för, och tror på att det finns folk som har TV och inte tittar på den, eller har Internet och inte tittar på den (eller på TV). I så fall ska man kunna skriva ett kontrakt där man intygar, att TV:en endast är en piedestal för aspedistran, och att Internet enbart används till porrsurfning eller vad det nu kan vara, och på så sätt friskriva sig från TV-licensen. | |
| Ässät | 2009-02-12 18:49 | |
![]() | Ja tittar inte så mkt på tv.. ibland kan de gå flera dagar utan att ja ens sätter på den. O SVT tittar jag typ 4-5 gånger om året på o de e melodifestivalen..inget annat. | |
| The_Viking | 2009-02-12 18:50 | |
![]() | I början kunde jag inte tas med myndígheter eftersom jag pundade men sedan har jag bråkat och bråkat och till slut orkade jag inte mer så nu får det vara tills dom fattar. | |
| Ässät | 2009-02-12 18:50 | |
![]() | Viking..de lär dom ju aldrig göra.. | |
| The_Viking | 2009-02-12 18:51 | |
![]() | Om man inte vill se på Svt så kan dom väl lägga in en spärr så bara dom som betalar licensen kan se svt. | |
| The_Viking | 2009-02-12 18:51 | |
![]() | Ässät, *S* jag vet! | |
| RikaM | 2009-02-12 19:09 | |
![]() | Fick besök av en kontrollant för ett antal år sedan när jag inte betalade för licens. Hux flux fick jag kontrakt att skriva på och sedan dess har jag betalat tv-licens! | |
| AnnaLju | 2009-02-12 19:20 | |
![]() | Jag betalar TV licensen och kollar ofta på SVT Play, suveränt att kunna se slutet på nåt program man missat för att telefonen ringde eller dylikt. Men det vore bättre med skattefinansierad public service. Konstigt att inget parti driver den frågan (eller är det något som gör det?), många röster att vinna där. | |
| phenningsson | 2009-02-12 19:31 | |
![]() | Jag tycker licens är skitbra! Däremot vet jag inte om förslaget med att ha licens gällande datorer är så vettigt. Varför tittar ni inte på svt? finns ju jättemånga bra program och särskilt filmer! På reklamtv visas ju i princip samma filmer hela tiden samtidigt som filmen blir 1 timma längre pga alla reklamavbrott. | |
| The_Viking | 2009-02-12 19:35 | |
![]() | Det finns ju knappt nå bra program på svt! På Spåret, debatt och uppdrag granskning är det enda jag kan komma på. Visst sen har dom ju alpint, längd och skidskytte också men det är inte värt pengarna. | |
| bove | 2009-02-12 19:46 | |
![]() | Jag tittar mest på SVT och betalar gärna licens. Däremot borde det i denna tidsålder på något sätt gå att lösa så att man om man vill kan strunta i att betala och i så fall på något sätt tekniskt hindras från att se på SVT via webben eller tv:n. Tv-sändningarna sker ju ändå digitalt nu. | |
| Delight2002 | 2009-02-12 19:47 | |
![]() | Jag önskar att det kunde gå att spärra SVT kanalerna och därmed slippa TVavgiften. Vill de även spärra hemsidan är de välkomna att göra det. | |
| bove | 2009-02-12 19:47 | |
![]() | Förmodligen hade de inte förlorat så mycket på det, jag tror att ganska många hade upptäckt att de faktiskt saknade SVT om de var utan det ett tag. | |
| Legobiten | 2009-02-12 19:48 | |
![]() | Salthatten for president! Älskar både SVT och SR. Betalar gärna licens! Tror dock inte det kommer gå att driva igenom att alla med dator och internet ska betala licens. Vikings story skulle nog kunna bli en "dokumentär" på typ tv3. Meningslöst trams och lögn. | |
| Ässät | 2009-02-12 19:51 | |
![]() | Vill dom ta bort SVT för mig så varsågod.. ja skulle inte sakna dom kanalerna helt ärligt. | |
| The_Viking | 2009-02-12 19:52 | |
![]() | LMAO @ Legobiten! Det du inte vet något om ska du inte yttra dig om heller din jävla nolla! | |
| Legobiten | 2009-02-12 19:56 | |
![]() | Hahaha! Det är inte jag som sitter med 100000 i obetalda TV-avgifter efter 10 försök att ringa radiotjänst. | |
| The_Viking | 2009-02-12 19:57 | |
![]() | Du ska inte komma och påstå att jag ljuger och att det är meningslöst trams när du inte vet ett skit! | |
| Legobiten | 2009-02-12 20:01 | |
![]() | Så du menar att nån ringde och frågade om du såg på TV och sen hade du plötsligt 100000 i skulder till radiotjänst och du försökte ringa 10 gånger? Helt osannolikt. Saknas nog en hel del info i den storyn. | |
| The_Viking | 2009-02-12 20:06 | |
![]() | Självklart så fick jag inte 100000 i skulder direkt det fattar väl vem fan som helst! Och jag har inte försökt ringa 10ggr jag HAR ringt 10ggr men dom vägrar acceptera min uppsägning av licencen och dom vägrar köpa att jag inte har tv/radio. Även osannolika saker kan ske om du inte visste det!!!! | |