Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 280 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mercedes | 2009-02-13 19:35 | |
![]() | Melodifestivalen - nej - för trögt Stjärnor på is - nej - huuu Carolina Gynning Let´s Dance - Ja! | |
| Miss_jk | 2009-02-13 19:35 | |
![]() | And still... Vad hjälper det att vi slutar kolla på Let's Dance och liknande program? Jag skänker pengar till höger och vänster OCH kollar på Let's Dance... Ser inte riktigt sammanhanget där. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-13 19:35 | |
![]() | Alla ovannämnda program är så pinsamt usla. Stjärnor på is och lets dance tex.."stjärnor" är väl att ta i när det bara är en massa barnprogramledare och TV4människor. Vore en annan sak om folk som Stellan Skarsgård, Peter Forsberg, Annika Sörenstam eller liknande vore med i skiten. Då skulle det inte vara falsk marknadsföring iaf.. | |
| megasen | 2009-02-13 19:36 | |
![]() | Basta........ JEPP | |
| megasen | 2009-02-13 19:37 | |
![]() | Ond_Kanin_.......LIKE U...LER..MM HÅLLER ME´ | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-13 19:37 | |
![]() | Foppa som en stjärna på is. | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-13 19:41 | |
![]() | floppa på is | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-13 19:47 | |
![]() | Melodifestivalen - ja Stjärnor på is - hände vid ett par tillfällen Let's dance - nope | |
| Billan_1985 | 2009-02-13 19:51 | |
![]() | Jag tittar bara på det första alternativet för att det är tradition och jag för att tycker om schlager. | |
| Prositi | 2009-02-13 19:58 | |
![]() | Ett program som jag tycker är helt sjukt är det här nya som startar snart. Det har varit reklam om det på kanal5 då och då. Har även hört om det i The Voice. Jag har för mig att det heter Rosing söker Det är visst ett program som bygger helt på att Linda Rosing söker en ny kille och nu är det ett antal killar som har sökt dit och blivit ett program. Hur kan man ens få för sig att göra ett program om en specifik person sådär? Bonde söker fru och de andra kan jag ändå förstå, men det här...? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-02-13 20:31 | |
![]() | UR har.... ett program om ren svenska..... för de som... blivit så fördummade..... att de inte vet vad man använder punkter till...... | |
| Tedacious | 2009-02-13 20:34 | |
![]() | jag kollar aldrig på något av programmen frivilligt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-13 20:46 | |
![]() | Jaap: *asg* | |
| Miss_jk | 2009-02-13 20:46 | |
![]() | Jaap... Jag har också... tänkt på det... där. Mycket punkter. inga versaler eller Inga punkter men. Massa vesaler. | |
| crumbe - Ej medlem längre | 2009-02-13 20:48 | |
![]() | jag hatar alla dom!! :) | |
| ALFASUD | 2009-02-13 20:51 | |
![]() | Nja just de programmen intresserar inte mig direkt, men nog för att jag känner människor som varken är dumma eller verkar bli dummare av att se på eländet. | |
| helejnaa | 2009-02-13 21:08 | |
![]() | Jag kan inte se nåt fel i att slappna av en fredagkväll med nåt som kallas just underhållning. Man kanske inte har lust att lära sig nåt alla tider på dygnet och av den anledningen väljer något mer lättsmält efter en hård vecka på ett krävande jobb eller utbildning. Sen vad man själv anser vara underhållning varierar ju, men just det här att något skulle vara "fördummande" gör mig arg. Som någon tidigare nämnde i tråden är det bara vissa som anser sig ha bättre smak som tar sig friheter att fördöma andras. Själv har jag en avslappnad inställning till dessa program, kan se ibland om jag inte har något bättre för mig men ställer inte klockan direkt. | |
| pennyjenny | 2009-02-13 21:17 | |
![]() | Jag kollar (oftast) inte på melodifestivalen. Kollade i lördags för att se hur det gick för Mede som programledare, men det är ett misstag jag inte kommer göra igen. Stjärnor på is såg jag inte, men Let´s dance kollar jag på. | |
| Aviator | 2009-02-13 21:20 | |
![]() | Jag bojkattar allt sånt skit. Jag kan med stolhet säga att jag aldrig har sett Expedition robinson heller, det ni! =) | |
| le-lou | 2009-02-13 21:46 | |
![]() | vilken prestige i att dra upp tv program som anses "fördumma" människor. Vilken fördömande tråd haha. Ts- det är väl inte första gången du tjatar på om dina tv-program som du stoltserar med att INTE se? (Samtidigt som du undrar vilka de andra intelligenta människorna är, som gör som du?) Kollar på allt skit. Ge mig, ju mer fördummande det är desto roligare. Man kan jämföra underhållningsvärdet i det, med en tråd som denna. | |