Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 479 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Piaree | 2009-02-15 20:27 | |
![]() | The Diary Of Ellen Rimbauer går på tv inatt. Tips. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-15 20:28 | |
![]() | Piaree Oh, :) den är så jävla bra, I love it! | |
| Quelle | 2009-02-15 20:28 | |
![]() | jag som inte kan sitta uppe... inte för att jag vet vad den handlar om ändå... haha | |
| le-lou | 2009-02-15 20:33 | |
![]() | The Uninvited är en annan rysare ni ska hålla utkik för. Den har inte fått svensk preimär än, men det är samma gäng som gjorde The Ring som drillat ihop den här. En amerikansk vän som sett den säger att den är hel-busig. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-15 20:36 | |
![]() | tråkigt me remakes jag vil lhelst se nån galen kille smyga och hugga och ja allt kul så man kan garva lite | |
| beaca | 2009-02-15 20:52 | |
![]() | Barnhemmet är väldigt bra. En spansk rysare som kom förra året. Jag hade gåshud över hela kroppen emellanåt. www.imdb.com/title/tt0464 141/ | |
| le-lou | 2009-02-15 21:13 | |
![]() | agree beaca | |
| Piaree | 2009-02-15 21:18 | |
![]() | Barnhemmet ska tydligen göras i en amerikansk version... Fragile med Calista Flockhart tycker jag var ganska bra. | |
| Caligatia | 2009-02-15 21:18 | |
![]() | Älskar också blair witch, men det krävs nog att man lever sig in i det själv. De ger ju sig verkligen ut för o garva åt hela historien mer eller mindre, tror inte på den... O sen börjar det hända helt oförklarliga grejer. Var mörkrädd i 3 veckor sen jag sett den, o jag är rätt härdad när det kommer till skräckfilm... | |
| Quelle | 2009-02-15 21:21 | |
![]() | jaha... lever sig in i den... nä det fungerar inte... men men jag är väl superhärdad då kanske :P | |
| Caligatia | 2009-02-15 21:24 | |
![]() | (jag kanske tycker den är extra läskig för att jag mycket väl skulle kunna få för mig att göra en liknande grej...) ^^ | |
| Quelle | 2009-02-15 21:27 | |
![]() | hehe kanske är därför Caligatia, men själv satt jag och var så uttråkad när jag såg den... nästan alla andra i biosalongen skrek... kan dock hålla med om att slutet var bra. haha | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-15 21:32 | |
![]() | Blä Witch är sämst tråkig | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-15 21:36 | |
![]() | Aparecidos och The Exorcism of Emily Rose är två av de absolut bästa rysarna jag sett. Rekomenderar dem starkt. slänger med en kort sammanfattning från tankafett.com Aparecidos: "Syskonen Malena och Pablo hittar en gåtfull dagbok som berättar om en serie fruktansvärda mord på ett avlägset hotell för tjugo år sedan. Ju närmare de kommer sanningen på spåren, desto mer börjar det förflutna hemsöka deras värld. När de plötsligt känner igen detaljer från deras egen barndom, förvandlas deras sökande till en flykt för livet. De Bortglömda har inte förlåtit de levande för de fruktansvärda brott de utsattes för. Och nu är de ute efter hämnd." The Exorcism Of Emily Rose: "Oscarnominerade Laura Linney (bästa kvinnliga huvudroll 2000, You Can Count on Me) och Tom Wilkinson (bästa manliga huvudroll 2001, In the Bedroom) utforskar det övernaturliga i denna spännande thriller. Filmen bygger på en sann historia och den kommer att ställa alla dina föreställningar och till slut även din tro, inför många prövningar. Emily Rose (Jennifer Carpenter, White Chicks) var en vanlig tonårstjej som utsattes för skrämmande, demoniska krafter som kom att sätta skräck i en hel stad och plåga hennes själ. Men var hon, som många trodde, besatt? I ett försök att rentvå prästen som utförde exorcismen på Emily, upptäcker en skeptisk advokat (Linney) att kraftfulla, andliga väsen faktiskt existerar. Denna skrämmande film utvecklar sig till en återkommande mardröm, utan slut..." | |
| 90125 | 2009-02-15 21:42 | |
![]() | Desperation! (Stephen King) Ganska ny men har ändå det klassiska rysarstuket i en modern tappning. Mirrors! | |
| Piaree | 2009-02-15 21:42 | |
![]() | Tycker inte Emily Rose var så bra. | |
| Quelle | 2009-02-15 21:46 | |
![]() | Ja just ja, den har jag ju sett... emily rose och som sagt, eftersom jag inte kom ihåg den så lämnade den inga bestående intryck... | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-15 21:46 | |
![]() | Piaree: Nämen va inte så negativ nu. den är skiiitbra ;-) | |
| chixx0r | 2009-02-15 21:52 | |
![]() | The Shining, Kubricks då och Suspiria | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-02-15 21:56 | |
![]() | Goblin - Suspiria <3 | |