Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 414 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Flesh- | 2009-02-21 14:16 | |
![]() | Blåstång, some are doers, some are don'ters.. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:16 | |
![]() | fashiion: Luktar avundsjuka. Men okej. Jag tror du ser upp till henne lite ändå. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:17 | |
![]() | blåstång haha! :D Humor på hög nivå!!! | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:18 | |
![]() | hannaroman omdu tror det luktar avis så har du fel, jag ser icke upp till henne jag hatar henne jag ogillar henne & hennes dialekt o hon e ful som självaste skabbigaste finnen själv jag kan säga mer. Men så är det. | |
| allvarligast - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:20 | |
![]() | men hennes pengar hade jag gärna haft. men man kan vara rik på annat vis oxå, bara att vara nöjd är en stor rikedom. | |
| emmylicious | 2009-02-21 14:20 | |
![]() | vilket omoget språk... säger som alla andra, det skulle säkert vara kul ett tag men sen vill man ha mer, kärlek, vänskap .. en mening med livet fast jag tror att jag skulle njuta av att ha mycket pengar alltid :P någon som har lite över? | |
| Betapater | 2009-02-21 14:20 | |
![]() | hannaroman, Ja, det stämmer. Jag är en av väldigt få som inte påverkas av marknadens påbud (reklam). | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:20 | |
![]() | fashiion: Okej, du är definitivt avundsjuk. Om du tänkte ett steg längre så förstår du att det bara är en påhittad människa hon skriver om, hon är inte så i verkligheten. Det är väldigt synd att människor inte förstår det, utan helt förblindade går på att hon lever så. | |
| Blåstång | 2009-02-21 14:20 | |
![]() | Jo -Flesh-, och alltför många "doers" gör utan att tänka tyvärr. Som robotar ungefär. | |
| emmylicious | 2009-02-21 14:21 | |
![]() | Det första jag skulle göra om jag blev rik var nog faktiskt att utbilda mig för att ha ett jobb att sysselsätta mig med. | |
| -Flesh- | 2009-02-21 14:22 | |
![]() | är nog allt för många don´ters som bara sitter på soffan och blir fet istället för att göra nått vettigt. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:23 | |
![]() | hannaroman, nej du förstår mig inte ! & det är ingen du försöker heller.. för då kommer du gnäbba om att jag är avis fastän jag inte är. Hon lever ett normalt liv som alla andra, | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:23 | |
![]() | Men jag ogillar henne | |
| bove | 2009-02-21 14:23 | |
![]() | Att säga att pengar inte spelar någon roll är en klyscha som inte stämmer. Jag tror att det är lättare att vara lycklig om man aldrig behöver oroa sig över om pengarna ska räcka, däremot tror jag inte att ett överflöd av pengar och möjlighet att köpa precis vad man vill gör en lyckligare, det kan nog nästan ha motsatt effekt. Att unna sig något extra ger nog mest när det är lite speciellt och inte bara vardagsmat. | |
| Blåstång | 2009-02-21 14:30 | |
![]() | Vettigt och vettigt. Det beror väl på vad man har för ambitioner? Jag tycker det är bra mycket vettigare att sitta hemma i soffan och kedjeröka än att sitta på jobbet och skriva utredningsrapporter. Hade jag varit så rik att jag inte behövde arbeta hade jag spenderat många timmar i soffan. Vidare blir man inte fet av att sitta i soffor. Jag har suttit i massor av soffor och jag är inte det minsta fet. Att vissa som sitter i soffor är feta beror nog snarare på deras kostvanor. Det finns feta människor på mitt jobb, de sitter i kontorsstolar större delen av tiden. | |
| -Flesh- | 2009-02-21 14:35 | |
![]() | Blåstång, låter som att ditt jobb är väldigt tråkigt och outmanande. och att bara sitta på en soffa hela dagen är så jävla tråkigt, då är jag hellre på jobbet. men klart att sitta vid ett skrivbord och skriva rapporter kanske inte är så mycket roligare, | |
| Betapater | 2009-02-21 14:35 | |
![]() | Blåstång, vettigheten i ditt resonemang kräver att personen verkligen upplever en vettighet i att leva sitt liv i en soffa. Det är jag dock fullkomligt övertygad om att personen INTE upplever som vettigt om det blir att omfatta hela personens liv. Jag återupprepar en tanke som definierar komplexiteten: Måsten måste finnas, för att viljan ska vilja vilja. Det krävs med andra ord en dualism i livet för att livet ska kännas vettigt. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-21 14:39 | |
![]() | Oj. Vad jobbigt det måste vara att vara född utan fantasi. Jag lider med alla som inte vet vad de skulle göra av sig själva om de inte hade ett dagis att gå till. Kan man inte ha kul i en soffa kan man inte ha kul alls. Då är man tråkig. | |
| bove | 2009-02-21 14:40 | |
![]() | Betapater: Sant. Men att sitta i soffan och slöa är underskattat som ett av tidsfördriven mellan måstena och de högre nöjena i livet. | |
| Blåstång | 2009-02-21 14:40 | |
![]() | Ja -Flesh- men jag tror alla jobb jag skulle beskriva skulle låta så. Jag tycker det är fullständigt meningslöst att kasta bort min tid på att jobba. Jag gör det enbart för pengarnas skull. Det finns ingenting jag är intresserad av att jobba med. Jag sitter hellre hemma i soffan och glor. | |