Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 368 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2009-02-24 12:33 | |
![]() | Bulliga skinnsoffor (särskilt i denna färg): www.trosellsmobler.s...ad onna.jpg Antika möbler i ungefär detta utförande: www.kvarnenantik.se/...ko byrå.JPG Möbler i furu: images.tradera.com/9...29 81_1.jpg | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-24 12:49 | |
![]() | Hahaha Miss_JK, en så byrå har min ena chef+ hundra andra "antika" saker som jag måste damma med omsorg.. Vattensäng alt. engelska skinnsoffor... | |
| magga | 2009-02-24 13:19 | |
![]() | Allt det som Miss_jk nämner ovan! Blommiga soffor La-z-boy www.lindysfurniture....in er_1.jpg Möbler i smidesjärn | |
| Caligatia | 2009-02-24 13:30 | |
![]() | Lampskärmar av glasmosaik | |
| milla39 | 2009-02-24 13:50 | |
![]() | Vattensäng..Tänk om det skulle gå hål på den,hujeda med vatten överallt då och vad det orsakar.. | |
| blue_moon | 2009-02-24 13:59 | |
![]() | Duschkabin en onödig badrumsmöbel. Ett smalt glasskåp som hindrar en från att röra sig fritt under tvagningen. | |
| puzzl | 2009-02-24 14:30 | |
![]() | jag älskar gamla möbler :) har en rokoko-soffa och fåtölj i jättefint skick, en gammal kista och pelarbord som farfar hade när han var ung .. skulle gärna ha tag i en välvårdad chiffonjé (tror det stavas så) och skänk. kollar typ blocket dagligen, haha. kommer nog aldrig ha en bokhylla här heller faktiskt. och mitt furu-bord kommer åka ut inom en snar framtid! hate it. | |
| Dalkullan | 2009-02-24 15:34 | |
![]() | Är nog benägen att hålla med Pion....en vattensäng kommer aldrig över min tröskel Sen är jag inte så värst förtjust i plastmöbler, gillar inte plast över huvudtaget....är mer för naturmaterial Min inredning är personlig precis som jag anser att inredning ska vara....man möblerar för sig själv och familjen, inte för någon annan =) | |