Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Annaso | 2009-02-26 13:21 | |
![]() | eller rättare sagt i ögat.. | |
| Leopardhonan | 2009-02-26 13:24 | |
![]() | Använd en ögonmakeup remover runt ögonen, det är extra känslig hud där och man ska inte gnussa alltför mycket "tvål"produkter eller skummande rengöring runt ögonen.. Huden är e helt annan runt ögonen än vad den är exempelvis på hakan, kinderna, pannan.. Efter du använt den och tagit bort ögonmake-up köper du en rengöring till ansiktet, om du vill ha en billig kan jag varmt rekommendera nivea visage young, deeper daily scrub nånting, som du använder morgon och kväll och sen följer upp med en FUKTkräm för din hudtyp. Jag har varit Mary Kay-konsult och det är de mest fantastiska produkter jag också provat, därav mitt beslut att bli konsult och lära mig mer.. MEN är man ung och inte har råd med dyra produkter kan jag ändå rekommendera Nivea deeper daily scrub, eller Neutrogena Visibly clear daily scrub, och en fuktkräm på det. Lycka till! (annars säljer vissa MK på tradera..) *tips* kram hudvårdskonsult | |
| Leopardhonan | 2009-02-26 13:26 | |
![]() | Precis som annaso skriver, köp en makeupremover för ÖGONEN som ligger i två lager... en är oljig och en är "normal", sen skakar man och använder bomullspad å tar bort makeup;en. Finns från nivea, men jag vet vilken du provat och jag kan bara hålla med, den tog inte ens bort kajal liksom.. helt kass... Den KASSA heter Gentle eye make up remover, och är nog till för dom som har extremt lite smink på sig isf.. hej! | |
| Leopardhonan | 2009-02-26 13:28 | |
![]() | Neutrogena Visibly finns på apoteket och Nivea finns väl typ överallt. Billigast dock i din matbutik skulle jag tro. | |
| Pseudonymf | 2009-02-26 13:43 | |
![]() | Garnier Skin Naturals, Daily Gel Wash Kostar mellan 41-55 riksdaler på Ica Maxi! Sen att man dessutom får en frisk känsla när man tvättar sig (som om man sköljt huvudet i Vics Blå :P) är ju en bonus :) Prova, du kommer nog inte bli besviken! (Den ser blå ut, genomskinlig flaska med pump, 200ml) Bildlänk: skinnaturals.garnier.../p rod1.jpg | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-02-26 15:09 | |
![]() | Gud vad många bra tips ni har gett mig! Blir verkligen superglad =) Kram på er | |
| Mimikryp | 2009-02-26 16:56 | |
![]() | Jag använder vatten och flytande tvål. Funkar bra... ;-) | |
| Tess 08 | 2009-02-26 17:10 | |
![]() | JAg har två små töser (små och små?) som gillar att sminka sig ibland. Min snart-femåriga dotter har lite svårt att skilja på rouge och ögonskugga och läppstift och annat... detta betyder att diverse make up hamnar på fel ställe och kan vara svårt att få bort. Jag använder då nivea visage young som heter control shine matiifying gel cream. Många konstiga ord, men det är egentligen en smörjkräm för ansiktet. Jag smörjer in ansiktet med detta och torkar sedan bort med papper eller bomull. Funkar super! | |