Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
-Nephelia- | 2009-02-26 13:26 | |
![]() | Inte sällan jag springer på folk som faktiskt är finare utan sminket, än de är med sminket. Och som verkligen har potential att skrämma vem som helst, inte bara små barn, när de dragit på sig sitt spackel. | |
Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:26 | |
![]() | Jag är mörk och skitsnygg både sminkad och osminkad. :-)) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:26 | |
![]() | nystan:tänkte precis de samma... Å sen kan jag inte säga,fastän ja tycker de låter fint,,säga att det alltid är finast med naturlighet=/ | |
Satyra | 2009-02-26 13:26 | |
![]() | Eller vänta, jag har ju faktiskt två mörka testar i luggen så helt naturell i håret är jag ju inte, hehe. Glömde det i hastigheten. ;-) Och de testarna färgar jag såklart in själv så det är en billig och enkel kosmetisk förändring för min del. | |
-Nephelia- | 2009-02-26 13:27 | |
![]() | Därmed inte sagt att smink kan vara fint också. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:27 | |
![]() | då jag va yngre,sminkade jag mej alltid,även om jag bara skulle på affären,sedan vet jag inte varför jag inte bryr mej i dag lika mycket,men det är skönt iaf... | |
Satyra | 2009-02-26 13:30 | |
![]() | nystan1 - är inte just het debatt - vad ämnet än må bestå av - ett forum är till för och det roliga med det hela? ;-) Om det inte blir en debatt på enbart pajkastningsnivå vill säga. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:32 | |
![]() | dom som KAN sminka,å använder mycket smink,det kan jag tycka ser häftigt ut*S* men de som anv smink å har två nyanser mörkare färg på sin brunkräm så ansiktet är brunt elr nästan skärt som grisrosa å halsen är vit...nja=/ | |
nystan1 | 2009-02-26 13:33 | |
![]() | Satyra: visst kan man debattera i ett forum, det var inte det jag var förvånad över. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:43 | |
![]() | Hos mig själv ser jag en liten koppling mellan smink/osäkerhet. Jag sminkar mig mer när jag går ut nuförtiden än för tio år sedan och det beror nog på att jag inte är lika säker på att jag är attraktiv. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:44 | |
![]() | som sagt,skönheten sitter i betraktarens ögon,å i min ögon silvia så tycker jag att du attraktiv=)ser inte ut som du har smink på bilden iaf | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:45 | |
![]() | He he, tack lilla sötpruppen...Jag fiskade inte komplimanger men blev såklart glad att jag fick en. :) | |
Satyra | 2009-02-26 13:47 | |
![]() | nystan1 - Jag funderar inte över sminkade/osminkade normalt, men när ämnet kommer upp i ett forum så har man kanske någon egen åsikt/tanke om saken, när det ändå kommer på tal så att säga. Och så antar jag det funkar med många ämnen, att det inte är något man direkt vrålfunderar över utanför forumrummet?! ;-) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:50 | |
![]() | jag kan ge de ändå,fastän man inte fiskar=)men hade ja inget å säga så hade ja inte nappat,,,;) fyndighetskomiten...haha | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-26 13:53 | |
![]() | Ha ha! :) | |
nystan1 | 2009-02-26 13:56 | |
![]() | Satyra: härligt med folk som har svar på allt. | |
Satyra | 2009-02-26 14:06 | |
![]() | nystan1 - Ja visst är det. ;-) Nämen anledningen till vad jag sagt till dig nu här bottnar i detta du skrev: "Sicken debatt det blev. Visste inte att folk funderade så mycket kring smink eller inte smink. Måste det alltid ligga så mycket värderingar i allting?" Ville bara säga då att man kanske inte alls funderar så mycket på saker som kommer upp i forumet, som du med ovanstående inlägg tycks tro, men NÄR det kommer upp så tar man tillfället i akt och säger sin mening i saken. ;-) | |
Sangria | 2009-02-26 14:23 | |
![]() | Trash- Tack för att du finns och talar om för oss andra hur och vad vi ska tycka och känna. Skoja bara. Sylvia skönt med någon som faktiskt framstår som sympatiskt här i forumet och inte så aggresiv i sin framtoning. Det finns även andra som har trevliga och roliga synpynkter och åsikter. Klart att alla inte ska hålla med den som startar tråden men man behöver inte hoppa på folk och vara allmänt otrevlig. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 14:26 | |
![]() | Jag har inte ens börjat ;) å andra sidan, jag sminkar mig inte alla dagar, det är inte det jag pratar om. | |
kokills | 2009-02-26 14:36 | |
![]() | Behöver man hjälp att framhäva det vackra är det ju inte särskilt vackert till att börja med. Eller? Jag tycker att osminkat är vackrast - oavsett grundförutsättningarna. Tycker man att man är ful har man säkert fel - och skulle man förmodan vara ugly kan man väl ta på sig en rolig hatt istället? Det tar garanterat fokus från ansiktet. | |