Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-05-23 19:12 | |
![]() | Jag har ofta mardrömmar..oftast jagad men dom får inte tag på mig för oftast kan jag flyga. Inatt skulle jag flyga med en person men det gick inte så bra. Usch hatar mardrömmar :( | |
| Ässät | 2009-05-23 19:13 | |
![]() | Och ibland så drömmer jag att jag kör bil..urkass. Krockar jag inte den jag kör så kör jag så illa att jag är i livsfara. Jag är inte en kass bilförare egentligen *s* vet inte vart allt kommer ifrån. | |
| emmylish | 2009-05-23 19:27 | |
![]() | Jag drömde en mardröm i veckan. Av nån anledning skulle min syster besöka en gammal klasskompis till mig som bor (bodde) längre ner på gatan, en kille. Jag kände på mig att nåt konstigt, och sa åt henne att inte gå dit men hon gick ändå. Så jag gick efter henne efter en stund. Då visade sig det att det var en kidnappare i huset och han hade tagit några personer som gisslan, men min syster var inte med i bilden längre (haha, undrar vart hon gick istället?) I alla fall, jag kom in i huset och blev såklart också gisslan. Jag försökte prata vett i den här personen, för han var väldigt osäker i sig själv och på det han höll på med, men jag lyckades inte. Efter ett tag var det dags att sova och vi fick efter lite tjat byta rum och jag sa åt dom andra att försöka sova (det var barn, kanske jag ska tillägga - samt min f.d. klasskompis som av nån anledning helt plötsligt var blind). Dom la sig ner och jag försökte prata med personen. Tjatade mig till att få gå på toa tillslut, och väl inne på toaletten upptäckte jag att jag hade min mobiltelefon i fickan! Satte den snabbt på ljudlös. Efter det vaknade jag till lite så jag kunde tänka lite klarare, började tänka ut flera olika saker jag kunde göra nu... Klättra ut genom fönstret, ringa 112 och så funderade jag även på om det gick att sms:a till 112. Rädd var jag iaf, med tanke på hjärtklappningen jag vaknade med :P | |
| plongen | 2009-05-24 20:54 | |
![]() | För några år sedan drömde jag återkommande att jag var skog, oftast ensam. Plötsligt kom det massor av människoätande vildsvin rusande. Jag klättrade upp i träd och de klättrade efter, eller jag flydde in i en turistbuss som de välte, etc. jag hann aldrig bli uppäten, men var jävligt rädd för grisar. Det slutade när jag fått rådet om att innan jag somnar tänka på hur jag skulle kunna agera annorlunda i drömmen för att inte situationen skulle uppstå igen. Sista svindrömmen slutade med att jag hade två vänner med mig i skogen; då vågade sig inte vildsvinen fram. Känns lite patetiskt, men det funkade iaf. Fast jag fattar inte riktigt varför jag blev jagad av massa vildsvin... | |
| SashaLuna | 2009-05-25 00:05 | |
![]() | Mardrömmar är så underbara. Ger en kick jag inte kan få annars. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-25 00:10 | |
![]() | SashaLuna: Sant, sant... det är otäckt men man kan lära sig mycket av sina drömmar. Mycket om sig själv och mycket om andra. | |
| krutmarie | 2009-05-25 00:56 | |
![]() | Kommer ihåg att jag ofta hade mardrömmar som barn och drunknade i drömmen. Det var skitläskigt, man bara sögs längre och längre ner i vattnet hur man än kämpade för att komma uppåt. Skulle heller aldrig åka skridskor på en sjö just därför att man kan hamna i en vak. Löjligt kanske så här många år senare, men den där skräckkänslan har liksom aldrig gått bort. | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2009-05-25 01:03 | |
![]() | De senaste två nätterna: - Drömde att jag fick sånna där jävla vätskefyllda blåsor över hela min överkropp. Stora och tjocka var de. Som femkronor i omfång och 2-3cm tjocka. Kunde inte ha nån tröja på mig, för då sprack de av trycket. - Att jag flyttade till någon sunkig stad i Ukraina, bodde i en risig lägenhet vägg i vägg och med fönster direkt ut mot en tunnelbanestation. Jag skulle tydligen göra karriär där med min nyinskaffade kandidatexamen. Allt var ta mig fan misär och det fanns inga möjligheter att ta sig därifrån heller. Gah | |