Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade24
Mobilspel
Pågående19 250

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mark69 - Ej medlem längre2009-02-28 09:54
Antal inlägg: 349

Det är väl aldrig nån som har dött av en flirt, jag kan flirta med en gift kvinna, det betyder ömsesidig uppskattning. Tänder hon på mig så måste det vara snett i hennes förhållande.

mark69 - Ej medlem längre2009-02-28 09:56
Antal inlägg: 349

Och jag har inget emot att en tjej flirtar med mig fast jag är i ett förhållande..

trashone - Ej medlem längre2009-02-28 09:58
Antal inlägg: 18678

"Det närmaste man kan komma män i den här tråden är trashone, och hon har inte ens skrivit något."

HAHAHAHAHA

Så länge hon är snygg och villig att vara med på trekant så får vem som ragga på min partner.

Thought2009-02-28 09:59
Antal inlägg: 34

jag flirtar gärna med dig mark69, du ser hot,hot,hot ut :P

Behringer2009-02-28 10:18
Antal inlägg: 3575

Flirt med kollegor är ju bara ett ömsesidigt bekräftande av "marknadsvärdet ". Detta oberoende av civilstånd

Att "vilja nåt " eller "sexa upp sig " är nåt helt annat....

Bitte - Administratör2009-02-28 10:22
Antal inlägg: 24224

Om en singel flirtar med någon som är i ett fast förhållande och den personen väljer att "nappa" så ligger väl problemet hos den som redan har en partner, inte hos singeln,, och en flirt är bara lite krydda på tillvaron,,

Man kan läsa menyn ute men äta hemma

Bitte

anktejp - Ej medlem längre2009-02-28 10:23
Antal inlägg: 695

Om man "läser menyn ute men äter hemma" så är det väl den som har ett förhållande som är ute och flirtar?

hakwa - Ej medlem längre2009-02-28 10:40
Antal inlägg: 462

Det är smickrande och jag flirtar definitivt tillbaka. Jag är gift, men skulle i alla lägen acceptera att min fru gjorde detsamma. (Vet fö att hon gör det, vi har diskuterat detta). Däremot så är det ju där det bör stanna, som en oskyldig flirt. Vardagdsflirtande är det som förgyller vardagen. Och jag är ju så cynisk att jag tror i princip bara det är nyförälskade som inte gör detta. (Det som kan avgöra hur man ser det är hur man definierar flirt)

belugavis - Ej medlem längre2009-02-28 11:06
Antal inlägg: 1600

hakwa Men känns då ditt liksom äktenskap seriöst om du har det där behovet? Och hon med?

Satyra2009-02-28 11:28
Antal inlägg: 4561

Är ingen man men jag svarar ändå.
Flirtande ingår i livet, tycker jag, vare sig man är man eller kvinna och vare sig man har relation eller inte.

För mig är flirtande inget man tar på allvar utan något som bara finns där bland de flesta livsbejakande människor, som små trevliga glimtar i tillvaron. Oskyldig, ytlig uppskattning, inget mer.
Förstår absolut inte varför det skulle vara något att ta illa upp av/reta sig på/känna äckel inför??

Att bli tafsad på ingår ju inte i flirtandet, inte i min värld i alla fall, utan jag pratar nu om rent oskyldigt flirtande.

Måste tillägga att jag märkt på min vuxna dotter och hennes jämnåriga att DE däremot tar flirt på högsta allvar och kan både uppfatta det som att den flirtande är superintresserad av dem och/eller bli illa berörda av det. :-O
Kanske flirtkonsten har spårat ut med åren, i alla fall bland de yngre generationerna?

Som sagt - jag tar flirtande som en komplimang och lägger inget allvar i det hela alls. Och skulle nu någon gå över gränsen för vad jag anser är ok så är det ju enkelt att bara säga att "tyvärr, jag är upptagen och inte intresserad". ;-)

zorrro - Ej medlem längre2009-02-28 11:29
Antal inlägg: 1064

behringer; "Flirt med kollegor är ju bara ett ömsesidigt bekräftande av "marknadsvärdet ". Detta oberoende av civilstånd

Att "vilja nåt " eller "sexa upp sig " är nåt helt annat...." håller med...detta är ett mångfacetterat ämne

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?