Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-28 19:45 | |
![]() | Ryanair har fått mkt kritik för att de inför avgift på toalettbesöken, men efter att ha ramlat över följande informationsfilm är jag beredd att förstå dem: www.youtube.com/watc...7l 6jg4Hlog | |
| run-marie | 2009-02-28 19:51 | |
![]() | Kanamana, hihi, det har jag också lärt mig :) | |
| run-marie | 2009-02-28 19:51 | |
![]() | Hej Rob, det har jag också frågat, för det funkar ju helt klart. | |
| run-marie | 2009-02-28 19:53 | |
![]() | Roq, du har så rätt, vissa förstår inte när man skojar lite, andra vet alltid när man är ironisk. Kanske beror på olika sorters humor, vad vet jag? | |
| Roquentin | 2009-02-28 19:53 | |
![]() | Kolbxbo: Ja, verkar riktigt hemskt det där. Att folk kan med! Det finns hjälpgrupper för människor som blivit utsatta för trakasserier på internet. Sök på "koprofagi" på google och gå in på första träffen. | |
| Mouche - Administratör | 2009-02-28 20:13 | |
![]() | Jag gick in för roligt och kontrollerade och 7 av 9 inlägg i den borttagna tråden var enbart och allenast tjafs. Att radera hade inneburit -minst-lika mycket jämmer och elände som det är nu och, även om jag förstår att det kommer som en överraskning, så har de flesta av oss, admins, värdar, forumvärdar även andra saker att sköta såväl här som hemma och ibland tvingas man att använda sig av det som går snabbast. Består en tråd av ett stort antal seriösa svar så raderas givetvis enbart det olämpliga. Att TS inte informerades är dock ett beklagligt misstag och det ber jag härmed uppriktigt om ursäkt för. Något som däremot aldrig upphör att förvåna mig är detta, förlåt uttrycket men jag hittar inget annat passande ord, ältande som kan fortsätta i det oändliga över en ren småsak. Mouche | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-02-28 20:55 | |
![]() | Tur att vi har Mouche! | |