Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 294 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:22 | |
![]() | Du kan ju alltid be en vän ge han en lapp så får han fylla i om han är intresserad eller ej :) | |
| Smartguy | 2009-03-01 23:22 | |
![]() | nej han är inte blyg..men försiktig | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:24 | |
![]() | Hm... känns nog lite omoget det där att be andra, då kan man ju lika gärna säga det rakt ut tycker jag... Men alltså gillar han dig och du gillar honom då löser det nog sig tillslut. Ge honom lite oskyldiga blickar och lite hints :) | |
| Smartguy | 2009-03-01 23:26 | |
![]() | mollee!ge tips på hints! | |
| eviltyrus | 2009-03-01 23:32 | |
![]() | Haha, när jag läste hints kom jag och tänka på hur tjejerna gör i föreläsningssalen när de är intresserade av oss killar, de vänder sig om, pratar lite med oss kanske och bäst av allt är att de försöker framhäva sina bröst så mycket som möjligt. Det ser ut som att deras ryggar ska gå av. De planerar litegrann vart de sätter sig också, helst sätter de sig en rad framför och lägger huvudet bakåt så att man får hår på sin bänk :) | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:34 | |
![]() | haha eviltyrus vad gulligt! smartguy:en hint kan ju vara att våga hålla kvar hans blick! | |
| Rooty | 2009-03-01 23:37 | |
![]() | Tumregeln är att en kille är som mest intresserad av en tjej när han bygger en koja högt uppe i ett träd åt henne. Har han byggt en koja åt dig? I annat fall är han fullständigt ointresserad av dig. Om jag ska bli lite allvarlig (guuuud vad svårt DET är) så ger jag (det jättetråkiga) rådet att "vara dig själv". Ta initiativ, prata med honom och känn av läget. Och viktigast av allt; bli inte FÖR på. Och då pratar jag av egen erfarenhet för det är så tråkigt när man får "allting lagt i knäet" på en gång. Men det varierar givetvis från kille till kille. Och som det redan har nämnts så brukar man känna när det finns en ömsesidig attraktion. Och det är en väldigt angenäm känsla. =) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:37 | |
![]() | fråga honom? varför göra saker krångligare än vad de behöver vara. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:39 | |
![]() | Typ... Le åt han lite då och då, ge komplimanger, försök hitta saker som ni har samma intresse av och prata om det, ge honom lite "vänskaps kramar" och se hur han reagerar, hitta på roliga saker med honom... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:40 | |
![]() | Det är ju viktigt att man kan ha roligt och slappna av med varandra. | |
| Smartguy | 2009-03-01 23:42 | |
![]() | ja..ska testa mollee | |
| eviltyrus | 2009-03-01 23:43 | |
![]() | zorrro: Ja, föreläsningar blir aldrig tråkiga, det finns så mycket kroppsspråk som är värt att titta på :) Tycker faktiskt fler killar ska bli lärare, vi är cirka 20 killar och 200 tjejer som går utbildningen. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:50 | |
![]() | evil :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:53 | |
![]() | eviltyrus: Mjo tjejer har fått det rätt jobbigt i den offentliga sektorn sen man började anamma jämställdhet vid sitt val av personal. så har jag fattat det i alla fall. Och det är väl en viktig grej ändå, jämställdhet. Alltså jag som kille kan ju säga att blickar brukar säga mer än ord, i min mening. Det är ofta lite mer praktiskt med ögonkontakt än muntlig konversation. :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-01 23:53 | |
![]() | nu lät jag som en riktig blick-psykopat va? | |
| eviltyrus | 2009-03-01 23:59 | |
![]() | Nejdå Viktor du är något på spåren där tror jag, blickar speciellt uppe i kalla norden kan smälta även den kyligaste killen :) | |
| bove | 2009-03-02 00:00 | |
![]() | evil: Jag är kille och läser till lärare. Nu läser jag iofs matte/fysik och det väl en av de få ämneskombinationerna det inte är fler tjejer än killar som läser=) | |
| eviltyrus | 2009-03-02 00:05 | |
![]() | bove: Jo, det stämmer att det kan ha med ämnena att göra, det skiljer sig nog så mycket här på grund av ämnena de erbjuder men också vilka åldrar man väljer att inrikta sin undervisning till. Här har vi bara förskolan, grundskolans tidigare år och grundskolans senare år. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-02 00:22 | |
![]() | Hahahaha Bove :) | |
| sparx | 2009-03-02 00:30 | |
![]() | Kan bara säga kroppspråket säger allt! Däri ingår blickar, speglad kroppställning mm. Men blicken är viktigast. | |