Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-06 23:50 | |
![]() | Ändrar mig - den är nog lite fånig när jag tänker efter, men jag gillar att den är fånig. Sylvia - du har skrämmande luckor i din bildning, camus bör man ha läst innan finnarna blommat ut. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-06 23:52 | |
![]() | Sån tur att jag har blommande vuxenacne då. | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-06 23:54 | |
![]() | Euroshoppers flytande tvål kostar bara 8.90, om du inte har skulder på bibblan kan du bli både släthyad och bildad för under tian. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-06 23:57 | |
![]() | ;) Är det inte fint när jag ljuger ihop ännu en möjlighet för dig att retas lite? Du får så mycket gratis av mig. Det är nästan rörande. | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-07 00:01 | |
![]() | Ja, det är rörande att du förklarar vad jag redan förstått :). Iofs lite rörande att jag förklarar att jag förstått vad du förklarar också. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-07 00:07 | |
![]() | :) | |
| nystan1 | 2009-03-07 06:59 | |
![]() | Tusen strålande solar av Khaled Hosseini, den är helt fantastisk! Bästa boken jag läst. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-07 08:07 | |
![]() | Allt av John Ayvide Lindqvist.. Läser just nu Pappersväggar, en novellsamling med 10 berättelser. Har tidigare läst Låt den rätta komma in, Hanteringen av odöda och den senaste, än så länge, Människohamn. | |
| Tvillingbror - Ej medlem längre | 2009-03-07 10:00 | |
![]() | som sagt så håller jag på och läser Tusen strålande solar just nu och jag håller med, den är fantastisk! Nu har man fått lite att välja på känns det som och det var en givande tråd =) (sett ur mitt synvinkel) tack allihopa! | |
| Mimikryp | 2009-03-07 10:48 | |
![]() | Äsch då, synd att du inte vill ha mina deckartips. :-) | |
| johhag | 2009-03-07 11:48 | |
![]() | Har ju nämnts en del bra redan, men tipsar ändå om några personliga favoriter. Dumskallarnas Sammansvärjning - John Kennedy O'Toole Hundra år av ensamhet - Garcia Marquez Midnattsbarnen - Salman Rushdie Nässlorna blomma - Harry Martinson Brott och straff - Fjodor Dostojevskij Patient 67 - Dennis Lehane Doktor Glas - Hjalmar Söderberg Jag minns att jag sprang - Ron Mclarty | |
| Dyslekso | 2009-06-10 11:42 | |
![]() | Kan tipsa om essä-/reportageboken Outliers av Malcolm Gladwell. Handlar om de ibland väldigt oväntade, och nästan alltid ouppmärksammade samband som kan finnas mellan framgång och bakgrund. en.wikipedia.org/wik...er s_(book) Eventuellt något för vulcan, om han inte redan läst den. :) | |
| Eufonisk | 2009-06-10 11:43 | |
![]() | Word Freak av Stefan Fatsis borde alla på den här hemsidan läsa. | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-02-26 14:50 | |
![]() | Läs "Vår tids rädsla för allvar" av Roy Andersson, den är sprängfylld med visdom! | |
| gittan59 | 2011-02-27 15:38 | |
![]() | rekommenderar Elisabeth Georges böcker Tvdeckaren mord i sinnet är baserade på hennes böcker | |
| Stenknäck | 2011-02-27 15:43 | |
![]() | Tänkte jag skulle ha nåt lättläst för en gångs skull och lånade på biblioteket "Duma Key" av Stephen King. Jag läste i min ungdom många böcker av honom och tänkte jag skulle se hur det är och läsa en bok av honom idag. Ja, den är ju som sagt lättläst men han har svårt komma till handlingen den mannen. Minns inte riktigt hur det var förr men med tanke på hans böckers volym undrar jag om det inte var likadant då. Den är väl OK men ingen sensation. | |