Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:03 | |
![]() | Trash, allt handlar inte om dig, om du inte lär dig det så tror du för mycket om dig själv. | |
| Limer | 2009-03-07 19:06 | |
![]() | *suck o stön* Om nu alla andra tar och ägnar sig åt att skriva om Wissman här så kanske den interna debatten liksom försvinner i helheten?!??! Som jag tidigare skrivit så kan jag inte tänka mig att han kommer räcka ända fram till guld i ett större mästerskap än Em, men han får ju givetvis gärna överbevisa mig. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:06 | |
![]() | Anktejp: alla snälla trevliga får ropa mitt nick hur mkt de vill ;) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:08 | |
![]() | Jag startade den här tråden för att prata om Wissmans fantastiska guldmedalj, inte för att jag ville ha stalkern efter mig igen. Förlåt så jävla mycket om du tog åt dig för att jag konstaterade faktum att vissa levererar i mästerskapen och vissa icke...så töntigt och omoget att kommentera i tråden när du ju bara ville snacka skit, trash. Känner du höjdhopparen ifråga? Eller är du bara en sån filantrop att du ´måste försvara alla som någon råkar skriva något ofördelaktigt om(hur sant det än må vara)? Tror jag inte iofs, men du mådde säkert bra av att synas i forumet igen, och komma med syrliga inlägg bara för sakens skull... | |
| Quelle | 2009-03-07 19:08 | |
![]() | Limer, jag tror inte heller att han räcker hela vägen fram i ett OS, men man ska ju aldrig säga aldrig :) | |
| Tess 08 | 2009-03-07 19:08 | |
![]() | TRASHONE!!!!! *snäll så det skriker om det* Tycker Wissmans prestation var jättebra. Såg också han som sprang 800, Cleasson. Kommer att bli riktigt bra! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:10 | |
![]() | Ja, där är en snubbe som kommer att gå långt får vi hoppas. Och trash, det betyder inte att jag klagar på alla andra som springer 800 meter... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:10 | |
![]() | Ond: Du kunde gott uteslutit det om höjdhopparen då. Fast det vore.. ju smart. | |
| Quelle | 2009-03-07 19:10 | |
![]() | Claesson är väl som de flesta. Talangfulla, men händer inte så mkt mer... eller? | |
| Limer | 2009-03-07 19:11 | |
![]() | Vad gäller Thörnblad så måste jag säga att jag tycker att agerandet från hans sida under höjdkvalet (om det nu var som tv4 speglade det) inte visade några direkta tecken på gott ledarskap. Nu är jag medveten om att ingen tränare i världen kan hoppa åt sin adept, men det måste gå att "hjälpa" till bättre än att sitta på läktaren och skaka på huvudet samt slå ut med händerna i nån sorts maktlöshet. Var tog knutna nävar och jävlaranamma vägen när det behövs och inte på vägen av hoppmadrassen? | |
| Quelle | 2009-03-07 19:11 | |
![]() | Kanin gjorde en vanlig enkel jämförelse, men visst... hade kanske räckt att konstatera att Wissman levererade, andra inte... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:11 | |
![]() | Men det är ju ett konstaterat faktum att karln hoppat 2.36 för lite sen och nu river ut sig på 2.20, och det är inte första gången heller han visar svaga tävlingsnerver..varför stör du dig på att jag påpekar det? | |
| Limer | 2009-03-07 19:12 | |
![]() | Agerandet från hans TRÄNARES sida, skulle det vara där. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:12 | |
![]() | En hyllningstråd men dold agenda då. Vilket som, bäst var ju ändå förnekelsen. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:13 | |
![]() | Han är inte sämre människa för den skull, men hans nerver håller inte för stora tävlingar just nu, men han är ju bara 24 år så allt kan hända. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:14 | |
![]() | Förnekelsen? du måste lära dig att skilja åt trådarna som du gnäller i... Läs vad som står utan att kasta dig ut i negativa kommentarer jämt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:15 | |
![]() | Nej jag skall gå, ett pm med bekräftelse att jag har rätt var nog. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:17 | |
![]() | Alltså, jag tror verkligen han kan ta OS-guld. Maken till vinnarskalle har man inte sett sedan... Gunde Svan härjade i skidspåren. :-) | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:21 | |
![]() | Åh vilken lycka! Någon såg dig och tyckte dessutom att du hade rätt. Halleluja! Riktat till Trashone alltså som aldrig verkar få tillräckligt med bekräftelse. Kul med Wissmans framgångar. Jag tror vi får se mycket av honom framöver. Hoppas det iallafall. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-07 19:25 | |
![]() | Tyler Christopher är de than hete rkom på det nu han är en av dom som Wissman måste slå i mästerskap och tävlingar | |