Spelrum
| Giraffen | 58 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 688 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-03-08 19:04 | |
![]() | :D | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-08 19:07 | |
![]() | sen får man inte glömma off screen morden me men do mär inräknade | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-08 19:08 | |
![]() | men favoriten är när Jason(Richard Brooker) i 3e filmen trycker så hårt på en kille att ögat poppar ut hahahaha | |
| Dyslekso | 2009-03-08 19:10 | |
![]() | "I'm Popeye, the sailor glURK!" | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-08 19:49 | |
![]() | mördare ska alltid harpunera elelr skjuta pilar folks ögon. men för det emsta har mördare svarta skor. men det värsta ajg vet är varför alla skjuter varann på folk mitt i pannan | |
| ThaiLight | 2009-03-08 19:51 | |
![]() | Såg Barnhemmet för inte så längesen. Den var jävligt bra. | |
| maruschkaaa - Ej medlem längre | 2009-03-08 20:05 | |
![]() | Dawn of the dead har du säkert redan sett, men det lär ju vara den bästa zombierullen som gjorts=) Darkness Falls är riktigt läskig också. | |
| SashaLuna | 2009-03-08 20:55 | |
![]() | Snor ett inlägg jag har skrivit på www.filmtipset.se som för övrigt är den bästa sidan om du vill ha filmtips utefter din egna smak! Först vill jag tipsa om Dolt under ytan som jag tycker har lite samma känsla som The Others. Masters of Horror är annars en serie med kända (och mindre kända) skräck personligheter så där kan man få tips om skådespelare och regissörer som är intressanta för just dig. Mitt favo avsnitt är ett japansk "Imprint". En annan j-film som jag gillar är Three extremes och då framförallt "Dumplings" delen. Verkar som flest tjejer blir berörd av den dock... May kanske inte är så skrämmande men helt underbart skruvad. Hard Candy vet jag inte om jag skulle kalla skräckis häller men obehaglig är den i alla fall! Likaså In Bruges som jag råkade snubbla över när jag såg de Oscars nom. filmerna. Tyckte den va så pass bra skriven att jag verkligen kände karaktärens smärta. Nuförtiden påverkar verkliga berättelser mig mer än monster och onaturliga fenomen. Precis som hard candy påverkade mig grymt mycket och då inte bara de "smärtsamma" scenerna. Till sist vill jag bara skriva några ord om två äldre filmer som jag tycker är sköna: I skräckens skugga och Dagon. Filmer som idag kanske inte går hem hos alla men som jag har bra minnen av efter ha sett som ung skräck älskare! Hoppas något faller dig i smaken och lycka till i din jakt! | |
| Raggsvettma - Ej medlem längre | 2009-09-05 19:37 | |
![]() | Bumpar denna jäveln :) John Carpenters The Thing är den bästa skräckfilmen någonsin. | |
| ynnest | 2009-09-05 19:53 | |
![]() | Jamen hallå? Är det ingen som sett Blair Witch Project? Det mest skrämmande jag sett på många år! | |
| magga | 2009-09-05 20:06 | |
![]() | Dawn of the dead är bra. Verkar mysko med zombies som går runt o mördar folk men det är faktiskt bra:) | |
| Årets man - Ej medlem längre | 2009-09-05 20:07 | |
![]() | Bara mysko om dom mördar folk? Alla vet ju att zombierna är snälla i vanliga fall. | |
| magga | 2009-09-05 20:14 | |
![]() | "..men DEN är bra" skulle det stå ...;) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-09-05 20:46 | |
![]() | Super Raggsvettma, "The Thing" är också en av mina favoriter. John Carpenter vet vad han snackar om, även hans "In the mouth of maddenes" är värd att kolla in. | |
| HumbleBug | 2009-09-05 23:26 | |
![]() | Blair Witch började bra men dog på halva vägen. Nä, bäst är Re-animator, då får man ju skratta också. | |