Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-09 14:53 | |
![]() | tja så spännande är det eg inte, lite sex bara. Och bevis finns det fullt av med nakenbilder över allt på nätet. | |
| Kummallinen | 2009-03-09 14:54 | |
![]() | Konstigt är det inte, men på vår gräsmatta med hög häck trodde vi att vi inte skulle bli upptäckta, men det stannade en bil alledes utanför ett tag, sen åkte han fram och tillbaka långsamt, så vi fick gå in. Snuskgubbe! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-09 14:54 | |
![]() | kissed:nej men man gör väl det som känns bra för en själv?å jag skrev varför jag kan prata om mitt sex liv öppet & om sex i allmänhet sen är vi ju alla olika diskret när vi gör det | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-09 14:55 | |
![]() | hahaha | |
| Pseudonymf | 2009-03-09 14:55 | |
![]() | Jag mailade mouche att han skulle ta bort den först :) Men det verkade inte vara så många som tog illa upp, så jag bad honom låta den vara (om han nu kan det) ett tag iaf :P Åh att jag skulle ha koll på om det blev nån som blev väldigt upprörd, för då åker den bort direkt ;) Men vi får väl se, den är kanske borta mot kvällskvisten?! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-03-09 14:56 | |
![]() | ni är så roliga, ibland, det förra var främst riktat till Kummallinens sjuka snuskgubbe | |
| smörbit | 2009-03-09 14:59 | |
![]() | Nä sex är så mysigt ... första gången två nakna kroppar som glider mot varandra. en sommar natt mums | |
| Maad Max | 2009-03-09 15:01 | |
![]() | Jag förstår inte varför det ska vara så tabubelagt att diskutera sex och situationer kring det ämnet? Det ska alltid vara så "hysch hysch", jag menar, alla friska människor har en sexdrift, den starkaste driften vi har efter överlevnadsinstinkten. "Alla vill ju ligga" som det heter. Sedan kan ju sex vara väldigt fint mellan två människor som älskar varandra men samtidigt kan det ju vara enbart för att det är skönt och roligt och helt oladdat av kärlek. Konstigaste stället är nog i ett växthus på en fest när någon fick en idé att tända lyset i växthuset från altanen, lite pinsamt men det kan man ju bjuda på.... ;-D | |
| Kummallinen | 2009-03-09 15:02 | |
![]() | =) | |
| ANDERStG | 2009-03-09 15:06 | |
![]() | Men översexualiseringen i samhället tvingar ju t ex ungdomar (hanna) att man måste ha sex jämt och ständigt med alla. Resultatet blir emotionella störningar och omogna föräldrar. | |
| ANDERStG | 2009-03-09 15:06 | |
![]() | ...ungdomar att tro att... | |
| Hzl | 2009-03-09 15:06 | |
![]() | utanför portarna på domkyrkan, mitt i centrala gbg | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-09 15:07 | |
![]() | mig har då ingen lyckats tvinga ha sex med med allt å alla | |
| Venatici | 2009-03-09 15:08 | |
![]() | Hzl: Du får förstapris. Jag är inte religiös, men det är direkt okristligt :) | |
| bove | 2009-03-09 15:09 | |
![]() | Jag tycker inte alls att sex behöver vara tabubelagt eller hysch-hysch. Däremot ser jag ingen anledning till varför man behöver vända ut-och-in på sitt privata sexliv. För mig är i alla fall sex något som man delar med personen som man har det med och det är en stor del i vad som gör det så speciellt, att det är exklusivt på det sättet. Jag antar att det här maniska offentliggörandet av allt kring ens person har att göra med dokusåpa- och (micro)bloggkulturen. | |
| ANDERStG | 2009-03-09 15:11 | |
![]() | bove: Jag håller med. Myspruppen: Tja, kanske för att du inte var utsatt för samma flöde av "tips" när du var ung. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-03-09 15:12 | |
![]() | jag har bara sex MED den jag älskar,sedan kan jag PRATA om sex med andra rätt öppet,vissa känner man att man kan vara vädigt detaljerad med,å andra kan kanske känna obehag,å då är jag tyst Det mest intima å detaljerade pratar ju jag å mina närmsta vänner om | |
| Liisa-Pirjo | 2009-03-09 15:13 | |
![]() | jag antar att den som var med på "konstiga stället" också är med på att berätta om det och tycker att det är lika kul!!!? | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-09 15:14 | |
![]() | Sex i kristliga miljöer är inte opopulärt, präster brukar ju gilla det, men det är ju ofta med minderåriga så det kanske man inte får skämta om. Annars har ja en vän som kn..lade på en kyrkogård fast det kanske inte slår HZl, ja ok låt oss klubba henne till vinnare då. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-09 15:14 | |
![]() | bove: Nej, det är inte bara du, jag känner som du. | |