Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 19 448 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pseudonymf | 2009-03-10 16:04 | |
![]() | Avundsjuka, förmodligen. Missunsamhet! | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:04 | |
![]() | Att de enbart använder sig av engelska i programmet handlar nog om avtalet som skrivits med produktionsbolaget. Programmet ska säkert sändas i andra länder och man undviker då textning lite då och då. | |
canvas | 2009-03-10 16:05 | |
![]() | Pseudonymf, men du har inte hennes kokainnäsa | |
JuicyM | 2009-03-10 16:07 | |
![]() | Nu frågade jag visserligen canvas. Tänkte om det finns något belägg för att kvinnor skulle ha svårare än män att acceptera att andra kvinnor blir framgångsrika, eller om det bara är något tagit ur luften..? | |
canvas | 2009-03-10 16:08 | |
![]() | juicyM, Pseudonymf svar duger bra! | |
JuicyM | 2009-03-10 16:09 | |
![]() | Kan du inte utveckla det vad det är du menar? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:12 | |
![]() | Jag retar mig inte alls på Victoria Silvstedt. Hon framstår visserligen som korkad, men frågan är hur korkad hon egentligen är. Jag gissar att det är ett spel, ganska få utvikningstjejer lyckas skapa sig ett sådant liv som hon lever. Kanske inte ett liv som passar alla, men jag misstänker att en hel del människor avundas henne på någit vis. | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:13 | |
![]() | Mest andra kvinnor kanske? | |
canvas | 2009-03-10 16:14 | |
![]() | JuicyM, okok, min teori är att kvinnor stör sig på kvinnor som lyckas med ngt typ bli chef lr känd och klankar ner på dem. Vilket kan leda till att kvinnor inte vill prestera bättre än någon annan kvinna, och det kanske är en av anledningarna till att de inte finns lika många rika kvinnor som män. Men men, det är bara en teori | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:15 | |
![]() | ond kanin, kanske - men man vet aldrig. Män kan vara väldigt avundsjuka på pengar och materialla tillgångar, och det har hon gått om. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:18 | |
![]() | canvas, det kan möjligen ligga någonting i det, men det kan lika ofta vara åt andra hållet. Det enda som jag känner av är att kvinnor ibland dömer andra kvinnor för att de inte vill skaffa barn (just när de skaffar) utan vill satsa på sin karriär istället. | |
canvas | 2009-03-10 16:20 | |
![]() | Linn79, anledningarna är många och långa | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:23 | |
![]() | canvas, ,låt höra! | |
Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:28 | |
![]() | Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Silvstedt. Hon kan vara ganska rolig och så men hon är inte riktigt typen av människa som jag fastnar för riktigt. lite jobbig och för mycket. Inget för mig. Sen kan man ju verkligen säga att hon har lyckats vad gäller ekonomisk framgång och så men det är en annan femma. | |
mrperfect | 2009-03-10 16:31 | |
![]() | Det är inte framgången som gör henne impopulär utan jag tror att kvinnor tycker att de som klär av sig för att tjäna pengar är mindre värda. Att hon sedan slutat att klä av sig men fortsätter att uppträda som en bimbo påverkar andra kvinnor så att de blir förbannade att hon säljer ut sig och därmed ytterligare sänker sin nivå och att därmed även andra kvinnors nivå sjunker. Fast det ju egentligen borde vara tvärtom. Kvinnor känner nog en större samhörighet med varandra eftersom vi fortfarande lever i et t manssamhälle, låt vara att det minskar succesivt. Snart är det bara de religiöst fundamentala samhällena kvar att förändra. Det gick ju i den kristna världen så då går det även i andra religioner. *Fatwa på mrperfect* | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:34 | |
![]() | vi (borde jag skriva kvinnor?) lider fortfarande stenhårt av horan-madonnan komplex i vårt jämlika samhälle. *time-out varning pa dudeniro* | |
_kalina | 2009-03-10 16:34 | |
![]() | Hur kommer det sej att endast kvinnors ogillande avfärdas som avundsjuka? | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:35 | |
![]() | dudeniro - kan inte prata för alla, men själv lider jag bara av det när det läggs på mig. Nästan uteslutande av män. | |
Tess 08 | 2009-03-10 16:37 | |
![]() | Allvarligt så lägger jag ingen energi på att irritera mig på Victoria. Jag gör som jag gör med Linda Rosing - undvika så mycket som mörkligt och strunta i dom | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 16:37 | |
![]() | _kalina, är det så? Jag gör det då inte. | |