Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gilena | 2009-03-13 23:04 | |
![]() | Hittar bara en massa liveversioner etc. Söker på "Legs" också med samma resultat. Har du någon länk att bjussa på, Duden? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-13 23:06 | |
![]() | tror vi har testat förut, att mina länkar inte går för folk i sverige att använda. Live-versionen (första träffen om du skriver gimme all your loving zz top är väldigt bra, visar att gubbarna fortfarande rockar fett) | |
| Gilena | 2009-03-13 23:08 | |
![]() | Okej, så synd... Ska lyssna lite bara istället - inte heller så illa! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-13 23:11 | |
![]() | om man nu vill se zz top när de var som bäst, så tycker jag personligen att man får gå längre tillbaka - när zz top var mer blues-rockiga och texterna än mer smutsiga. Kolla t.ex. jesus just left chicago eller blue jean blues.... | |
| Gilena | 2009-03-13 23:19 | |
![]() | *ler* how how how* ja, dom är coola! Har många roliga minnen från massor av hojträffar där ZZ Top har en given plats i låtvalet | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-14 00:43 | |
![]() | Det går att ändra landsinställningarna för filtren på Youyube; till YouTube! Föreslaget landsfilter (enligt våra inställningar): Sverige Landsfiltret innebär att populära videoklipp från det valda landet visas i listor som Mest sedda och i sökresultaten. Om du vill ändra landsfilter använder du länkarna bredvid YouTube-logotypen högst upp på sidan. Klicka på "OK" om du vill godkänna inställningen eller på "Avbryt" om du vill ställa in ditt landsfilter på "Hela världen (alla)". | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-14 00:52 | |
![]() | På -80 talet älskade jag Demon!! www.youtube.com/watc...6m IEAKZNRE | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-14 00:55 | |
![]() | Scorpions-Still Loving You | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-14 01:11 | |
![]() | Sen fanns ju Cinderella, Ratt, New York Dolls, The Runaways, Tesla, Mr. Big, Krokus, Britny Fox, Firehouse, Grat White, Queensryche, Stryper, Trixter, Winger...mycket glam var det på _80-talet.... | |