Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 172 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:00 | |
![]() | De är väl inte ensamma, de har ju sitt husdjur. Finns ensammare människor. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:11 | |
![]() | Jag menade givetvis ensamhet i relation till andra människor. En djur är inte en lika god samtalspartner som en människa, vad jag vet. | |
| micro113 | 2009-03-16 19:19 | |
![]() | SP Stämmer nog. Jag pratar med mina hundar när jag är ensam, och känner behov av sällskap. Jag tror inte de fattar vad jag säger, men de lyssnar i alla fall och det är skönt att få höra sig själv prata högt ibland, och inte bara tänka. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:20 | |
![]() | Som hundägare har jag problem men råttägare. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:22 | |
![]() | Djur kan vara bättre samtalspartner än många människor. Mina föräldrar äger en hund och pratar med den på ungefär det sättet som beskrivs. De har inga problem med sitt sociala umgänge, dom har uppfostrat tre ungar i ett bra hem. Självklart pratar man så till sitt djur, om man pratar på något sätt. Hur normal verkar man om man verkligen försöker ha en diskussion med sin hund? Sen finns det ju såna som verkligen överdriver hela den där grejen men dom tror jag inte är fullt lika vanliga som... vanliga familjer. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:23 | |
![]() | vanliga hundägare menade jag ju. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:31 | |
![]() | Vi har haft hundar, jag vet att man kan prata bebisspråk eller resonera med sin hund utan att ha något större fel i huvudet. Men det finns en kategori hundägare som låter sin hund få rollen av allt de saknar - partner, barn, bästa vän... Jag blir helt enkelt lite ledsen när jag ser dem, på samma sätt som jag blir ledsen av en farbror med spruckna glasögon på bussen eller en hemlös kvinna i en trappuppgång. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-03-16 19:35 | |
![]() | SP jo jag förstår vad du menar jag brukar reagera likadant. | |
| ppi | 2009-03-16 20:54 | |
![]() | SP, jobbigt sant. Men, jag tror inte de lider.. eftersom de förmodligen är rätt lyckliga med sitt substitut, eller ah.. så lycklig man nu kan vara med ett sådant. | |