Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 171

Forumkategorier

Användare Inlägg  
BlondiBella2009-03-18 04:45
Antal inlägg: 58

det blev en chattråd

Salthatten - Ej medlem längre2009-03-18 06:54
Antal inlägg: 525

Solen har nu gått upp i Västerås, skiner in genom kontorsfönstret.
Jag är nattmänniska och morgonsovare i princip, men idag är det ett undantag. Vaknade kl 5.
Det måste vara våren.

Mekano - Ej medlem längre2009-03-18 09:46
Antal inlägg: 182

Sova i sängen eller härinne spelar nog inte en så stor roll egentligen

pennyjenny2009-03-18 11:35
Antal inlägg: 528

Jag är imponerad av människor som kan hålla sig vakna för att jobba på natten.

bujum2009-03-18 11:41
Antal inlägg: 1750

Jag jobbar natt och trivs bra med det. Är inte sådär supersocial av mig och gillar inte att ha för många människor runt mig åt gången så därför är nattjobb perfekt för mig. En förutsättning är dock att man klarar av att sova ordentligt på dagtid eller en extra stund på kvällen innan man ska iväg.

trashone - Ej medlem längre2009-03-18 11:47
Antal inlägg: 18678

Jag gillar att vara vaken nattetid. Inte för att det är ett dugg bra dock. Men med alla knasiga typer som krälar fram då, det ger mig en känsla av att vara normal.

Jobbade skrift förr för att sen ständigt jobba natt. Vill man bli galen så är det precis så man skall jobba, även om man tror sig gilla det.

vulcan2009-03-18 11:47
Antal inlägg: 7666

Forumadmin: I forumreglerna ingår bl.a. följande:

"Trådar som urartar till chatrum kommer att låsas"

Även om vi kanske inte följer den regeln slaviskt och även om vi inte kräver att trådar i "Snack" ska ha en jättemassa substans så finns ändå gränser. När två personer sätter igång som ovan så blir tråden snabbt fullständigt ointressant och meningslös för alla andra. Det kan vara kul ibland att bara fjanta runt, men det är sällan eller aldrig kul att ta del av andras interna fjantande.

Ett annat tips är att åtminstone nån slags meningsbyggnad och punkt/stor bokstav gör inlägg lite mer lätta att läsa.

Träffar ni på nån här i forumet som verkar kul att babbla med, varför inte använda Betapets riktiga chattfunktion? Skicka ett mess och föreslå en träff i ett spelrum och sen är det bara att köra igång. Du kan inte få mer än ett NEJ! :-)

Pseudonymf2009-03-18 11:56
Antal inlägg: 8282

Jag tycker om att var vaken på natten, men helst om jag har sällskap. Iofs är väl du en ganska konstig typ, E Soul - men jag tycker du är söt ändå, även fast du är en nattmänniska ^^

trashone - Ej medlem längre2009-03-18 12:01
Antal inlägg: 18678

Var det inte en annan värd som sa att det var okej med chatt om man bara var trevlig och snäll?

mrperfect2009-03-18 12:21
Antal inlägg: 11437

Herr Vulcan , det skulle vara kul at tha ett chatrum där flera personer kan chatta samtidigt-och inte bara två.

Frk trashone då är jag utesluten då :D

För övrigt så är det viktiga att man får 7,5 timmars sömn per natt och inte om man är vaken på natten eller inte.....

mommesfrites - Ej medlem längre2009-03-18 12:22
Antal inlägg: 7605

21-årige sonen och jag är nattmänniskor. I många år var vi tvungna att anpassa oss till en normal vardag men nu har jag sjukpension och han fixar föreläsningar och tentor på datorn - nattetid. Det är mysigt att viska och fika. Maken envisas med att lägga sig vid 22-tiden, för att vara uppe 06 och koka kaffe och greja på. Då snarkar vi, så han åker ut och fiskar, hälsar på polare eller är hos sjukgymnasten. Vi trivs ganska bra, för även om man tycker om varandra blir det lite jobbigt att umgås 24 h/d.

LouLou - Ej medlem längre2009-03-18 12:39
Antal inlägg: 190

Jag är en riktig nattuggla och älskar att vara vaken sent! Är som mest kreativ då! Får ofta städlust sent på kvällen och har lättare att formulera mig skriftligen nattetid så någon gång ska jag sitta uppe och skriva en bestsäljer men jag måste bli av med mitt betapet-beroende först! ;) För jag hamnar alltid här när gubbe och barn sover! =)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?