Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:42 | |
![]() | Birro är en konstnärssjäl alltså. Ranelid, han är bara... Ranelid. He he, jag gillar dessa kufar. :-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:42 | |
![]() | Birro ser bra ut i alla fall. | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:43 | |
![]() | Ja, han är het. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-19 20:44 | |
![]() | Jag har inte heller nåt emot Birro. Det som jag hört av honom har jag tyckt om. Nu senast så handlade det mycket om att han blivit pappa äntligen efter att han och hans fru förlorat två barn. Han skriver väldigt gripande om det, sådant berör mej mycket, livsöden. | |
| le-lou | 2009-03-19 23:13 | |
![]() | han är en ordbajsare av rang. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-19 23:19 | |
![]() | Jag tycker att Birro både ser bra ut och har pejl på läget. Sedan får ni tycka vad ni vill. Han är även fotbollskunnig. | |
| Nemi | 2009-03-19 23:19 | |
![]() | Och han verkar ju lyckas med sitt "ordbajseri" på nåt jäkla sätt, han får ju folk att diskutera det han säger även om det han säger kanske inte har någon substans alls. Rätt fascinerande att "vi" responderar på sådant fastän det kanske vore bättre att ignorera. Vad gäller trådens första fråga så tror jag inte det är hårdare internet-jargong i Sverige än i andra jämförelsebara länder. Handlar nog bara om att studera och jämföra liknande sajter/chattar. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-19 23:22 | |
![]() | Ja han lyckas med det mesta den där Birro! | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-20 11:03 | |
![]() | Det är rent ut sagt hjärtskärande hur MB alltid tar på sig rollen som de svagas beskyddare. Han propagerar för ärlighet och ett varmt samhälle där ingen uttalar sig hårt eller hånfullt mot andra. Sånt gör han nämligen aldrig själv. Till ond_kanin: MB flydde stan och bosatte sig i Norrköping. Där sitter han nu och hyser ett närmast Plathskt Göteborgsförakt och gnyr över hur han aldrig blev uppskattad för sin vackra poesi. När han för några år sedan mottog Nöjesguidens Göteborgspris i litteratur (hur tänkte de där egentligen?) tackade han ödmjukt genom ett tacktal som blev en enda lång pinsam harang över hur ingen uppskattat honom här i stan. Birro i ett nötskal: en jättebebis som inte kan acceptera motgångar och är så egofixerad att man häpnar. "Han är även fotbollskunnig" Av all skit jag någonsin läst på något forum var det här det dummaste. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-20 11:16 | |
![]() | Vad var det för j-a idiot som hävdade att MB var fotbollskunnig? Mycket kan man säga om Birro,men fotboll kan han inte ett skit om. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-20 11:19 | |
![]() | Nu blev det fel. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-20 11:20 | |
![]() | Jag vet inte anneli, men jag är beredd att förlåta;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-20 11:27 | |
![]() | Oj,nu skrev jag tydligen fel igen. | |