Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:18 | |
![]() | ja är sämre än värdelös i fotboll men innebandy är ja en klippa | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:18 | |
![]() | TruckRobbery italienska tidningar poffar på det hela tiden tycker ja | |
| TruckRobbery - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:20 | |
![]() | Det vet du väl hur massmedia är. Ena dagen är någon gud, dagen efter är han inte vatten värd. Inte så mycket att fästa sig vid. | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:21 | |
![]() | så sant men nu var det zlatan o inte mej vi pratade om | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:23 | |
![]() | var frankrike o brasilen en komplott i vm frankrike vann men var det en match som var köpt av frankrike | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:24 | |
![]() | förlåt tråden | |
| Miss_jk | 2009-03-25 20:31 | |
![]() | Zlatan är en av världens bästa fotbollsspelare. That's it. Han är grym helt enkelt. Tycker man inte att han är bra så kan man absolut ingenting om fotboll och bör därför vara tyst i den frågan. Om han är värd en miljard? Uppenbarligen eftersom klubbar är villiga att betala det för honom. Marknaden styr precis som med allt annat. Är en tvåa på kungsholmen värd 3 miljoner? Japp, tydligen. | |
| Asklepios - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:34 | |
![]() | Vilken klubb är villig att betala 1 miljard för Zlatan? Är inte det vad Inter värderar honom till, eller finns det konkreta anbud? | |
| The_Viking | 2009-03-25 20:36 | |
![]() | Alla människor är värd betydligt mer än 1miljard. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:36 | |
![]() | Tydligen så är det så. Läste nånstans att Jose sagt det..men å andra sidan så hör väl Z till samma kategori som Kaka, Ronaldo och andra som "aldrig" är till salu.. | |
| Burgaa | 2009-03-25 20:37 | |
![]() | Det är vad svensk och italiensk media värderar honom till. Zlatan är en humörspelare av klass. Men Ronaldo eller Messi klass är han aldrig.. | |
| The_Viking | 2009-03-25 20:38 | |
![]() | Zlatan är en av dom mest överskattade fotbollsspelarna i världen. Därmed inte sagt att han är dålig utan tvärtom, men som sagt överskattad är han! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:39 | |
![]() | Skapligt duktigt att leda skytteligan i serie A iofs..Ronaldo och Messi är väl typexempel på humörspelare? Humöret definerar en konstnär. | |
| skogstorparn | 2009-03-25 20:40 | |
![]() | Ingen fotbollspelare i världen är värd så mycket pengar,rent sportsligt alltså.. Men zlatan har ju nått till den statusen att han är mer än en av världens bästa fotbollspelare Dvs ett varumärke.. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:40 | |
![]() | Viking, det är tillåtet att tycka en svensk spelare är bra...Överskattad är skitsnack, snarare att svenska landslaget är överskattat. Att Z inte presterat i blågult är nog snarare ett uttryck för trycket från hela svenska folket som hatar honom, men kräver att han presterar för sverige.. | |
| TruckRobbery - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:45 | |
![]() | Zlatan är grym, som sagt. Men för att bli riktigt stor måste han visa vad han går för även i Champions League. Många säger att han måste byta klubb för att att uppnå detta. Det tror inte jag. Herregud, Inter duger bra - nästa år tar de hem klabbet. Trust me. :-) | |
| skogstorparn | 2009-03-25 20:47 | |
![]() | Burgaa...va menar du?ligornas status kan väl diskuteras..men ronaldo har väl inte haft nån sån höjdarsäsong hitills eller?och ang zlatan kom fan inte och säg att det är laget som gör honom bra,som det har tjatats om i flera år..i år känns det tvärtom.. | |
| Asklepios - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:48 | |
![]() | TruckRobbery: Där har du fel. Spagettifotboll är inget vinnande koncept utanför Italiens gränser. | |
| TruckRobbery - Ej medlem längre | 2009-03-25 20:52 | |
![]() | Italiensk fotboll har visat sig ha ett hyfsat väl fungerande koncept under en herrans massa år. Svackan de befinner sig i nu tror jag är högst tillfällig. | |
| The_Viking | 2009-03-25 20:57 | |
![]() | Ond_Kanin, Jag tycker att Zlatan är bra men klart överskattad. Sen så kan det bero på många olika saker att jag tycker så bla att han inte är en speltyp som jag gillar, visst han kan vara underhållande det är inte det, jag gillar bara honom inte. Exempel på spelare som jag gillar/gillat genom åren kan jag nämna, Brolin, Limpar, Henke Larsson, Hysèn, Schwarts och Ingesson mm mm. Det är alla spelare som jobbar för laget och är slitvargar. Iofs så var väl inte Brolin den spelare som slet ihjäl sig på plan alltid. Men hur som, jag tycker Zlatan är överskattad och har alltid tyckt det. Jag kanske ändrar mig när han presterar på någon annan nivå än serie A tex champions League Och Landslaget. | |