Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 339 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-31 10:18 | |
![]() | Hehe, sammanfattar man innehållet i denna tråd, kan man utläsa att tjejer skäms och förnekar sina utsläpp medan de flesta killar njuter av att plåga sin omgivning och i sedvanlig ordning släpper ifrån sig varierande skit och låter andra ta hand om det :P | |
| Minta | 2009-03-31 10:49 | |
![]() | *asg* | |
| Dyslekso | 2009-03-31 10:56 | |
![]() | mommesfrites: jag ser en helt annan trend, kanske lika talande, nämligen den att pokarna försöker göra något roligt av frågeställningen medan flickorna svarar så uppriktigt de kan. :) | |
| Pacino - Ej medlem längre | 2009-03-31 11:26 | |
![]() | Jag åker aldrig hiss utan solglasögon, trenchcoat och en förpackning rökelse. Så det brukar gå bra. | |
| Maad Max | 2009-03-31 11:37 | |
![]() | Det är väl mer så att det är lika bra att inse att det är en fullkomligt naturlig grej, då kan man lika gärna skoja om det, tycker jag. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-31 15:15 | |
![]() | Varför ens bry sig? Tror den som släpper sig bryr sig mer än de andra... varför är det så fult att fisa? Måste bero på lukten alltså. Men egentligen, hade inte folk reagerat som de gör när någon fiser hade nog den som släppt sig inte blivit så generad. Tror att kvinnor i sig är mer rädda och blir mer generade när de fiser än män, bara för att tjejer är så fisförnäma av sig och dömer andra tjejer och tycker det är äckligt när de pruttar. Medans karlar är mer avslappnade och gör det till en naturlig grej, och därför så kan de släppa sig när de vill utan att bli generad och känna sig illa till mods... Jag och mina tjejkompisar släpper oss alltid när vi känner för det i varandras sällskap. Vi ber om Ursäkt och sen är det inte mer med det! Har dock stött på jätte många damer som rynkar på näsan bara för att någon släpper en liten fis och utbrister " Fy, vad äckligt". Själv så skulle jag nog bara ha börjat fnissat lite, och sedan låtsat som ingenting. De i hissen kommer väl inte ihåg att jag släppt mig om en vecka? | |
| hungerstrejk | 2009-03-31 15:21 | |
![]() | vad allvarligt det blev | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-31 16:04 | |
![]() | Ursäkta, ville bara få in lite djup i tråden :) | |
| Rooty | 2009-03-31 16:16 | |
![]() | Fiser högt igen och sträcker på mig! (Ordet 'fisa' låter så kvinnligt, men i brist på annat uttryck och för att hålla tråden lite rumsren...) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-31 16:31 | |
![]() | Haha, ja ordet fjärt låter vulgärt ;) | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-03-31 22:47 | |
![]() | undrar varför smygare alltid luktar värre än brakare? | |
| KaninKillen - Ej medlem längre | 2009-04-01 06:05 | |
![]() | sjukt fjantigt att ens diskutera den här saken.. väx upp plz | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-01 06:07 | |
![]() | ''plz'' =) | |
| EpicAmazing - Ej medlem längre | 2009-04-01 11:12 | |
![]() | att "skicka ett fax" is a funni way of sayin it.. XD | |