Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 730 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-04 19:19 | |
![]() | Vi är alla barn i ögonen på en himmel, i allt vimmel, vem kan avgöra vad som är rätt eller fel, krig eller fred, hat eller kärlek, skalor av vibrationer som genererar mental väderlek. Ett smek värmer mer än en örfil, Ditt hat gör dig blek, ignorans gör dig fet, men vad gör det, den som lever får kanske se. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-09 06:08 | |
![]() | The frustration of alienation, sensation over stock expectation. Work labour at its finest, imported as guest, by, what can be seen, as, the christian preachers, obeesity he calls festivity. No longivity, just ability. To consume and produce, the perfume, of blood, sweat and tears. Ruled by Fears, employed by Sears, marketed among peers. Cheap labour, sold as favour. All in the name of freedom ofcourse, no discourse here, welcome to the dragons lair. Its here we consume on your weak values and your lost virtues. as long as you choose the cheepest juice from the deepest of your pockets, managed by our nuclear rockets. all in all in our might, at the price of your fright and our, all in, righteous might, we cant see nothing else than our profit, our final line. its ok, everything is gonna be fine. Be lucky to get a dime, act sublime. In the lime -light, we feel only bright, blinded by our industrial glare, into the darkness we stare. What else is there? | |
| EpicAmazing - Ej medlem längre | 2009-04-09 13:20 | |
![]() | Här kommer en mörk, men vacker. 1:almanackan fullskriven, framtid okänd.kabeln nynnar folkvisan utan hemland, snöfall i det blystilla havet skuggor brottas på kajen,, 2:Mitt i livet händer att döden kommer och tar mått på människan , det besöket glöms och livet fortsätter , men i det tysta sys kostymen.... | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-09 13:37 | |
![]() | 2:an är väl tranströmer? du vet väl att det är betraktas som god sed att använda citationstecken när man lånar saker? | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-09 21:17 | |
![]() | Glad Gladhet! ---------------- Glad gladhet, ät dig fet! Skit i alla andras förtret. Nu är det dags och fira, sätta sprätt på pengarna och låta vinet spira. Hejja, hejja, hejja, gud förbjuder dig en förvrängd fejja. På med flinet, upp med hakan. Det är du värd, fyll på med lite flärd så verkar du lärd. För vad kan du igentligen påverka? Du är ju bara en hoppjerka. Samhällets lärka, en empatisk hoppjerka som gör som du är tillsagd, med en omöjlighet till att verka. Glad Gladhet på dig, du som nu i helgen skor dig fet till andras förtret. Helg hälsning från en sur poet. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-09 21:19 | |
![]() | oj, blev lite fel där! Glad Gladhet! ---------------- Glad gladhet, ät dig fet! Skit i alla andras förtret. Nu är det dags och fira, sätta sprätt på pengarna och låta vinet spira. Hejja, hejja, hejja, gud förbjuder dig en förvrängd fejja. På med flinet, upp med hakan. Det är du värd, fyll på med lite flärd så verkar du lärd. För vad kan du igentligen påverka? Samhällets lärka, en oempatisk hoppjerka som gör som du är tillsagd, med en fatal omöjlighet till att verka. Glad Gladhet på dig, du som nu i helgen skor dig fet till andras förtret. Helg hälsning från en sur poet. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-13 01:28 | |
![]() | Dresserat leenden bräserat beteende. Utbränd själ, som en fisk på land med stressad gäl. i sista sekund faller du tillbaka i livets vatten. måhända, förlorade du hatten, men vad gör det nu när du är tillbaka på botten och inser att det är dags och ta vara på både kroppen och knoppen. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-13 02:10 | |
![]() | -n | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-13 02:17 | |
![]() | f.r david - words dont come easy to me www.youtube.com/watc...3j YQ7ICHCE testa och gör ett intelligenstest för multiple intelligences på www.mypersonality.info så kanske du kan se vilka dolda talanger du har.. :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-13 02:19 | |
![]() | jag vill nog inte veta svaret..inte nån annan heller.. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-13 02:22 | |
![]() | :) *kramis* | |
| 655556 | 2009-04-13 02:30 | |
![]() | Jag har skrivit en del dikter i mina dagar, dessvärre finns/fanns de mest i min skalle. Här är en favorit. Nothing can stand in the way When the rain reclaims the street Noone can stand a rainy day All of us take to our fett The thing that really scares us: It's got what our culture has not: Clear, cleansing, intensifying The memory of what we forgot | |
| 655556 | 2009-04-13 02:30 | |
![]() | hahaha feet ska det ju stå :D inte fett :P | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-13 03:04 | |
![]() | inte illa 65556 :) keep on writing off the narrowed sense of what we call world write yourself free, indeed, set yourself at sphree with words that energize thee. yippie, a freedom writers lyric, in modern cyrillic. simply idyllic. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-13 08:04 | |
![]() | på söder bor en knarkare han bär konstiga kläder han blir retad varje rast så kan det gå för både han och farsan hans båda är bajare | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 18:28 | |
![]() | Likt en katts klor utefter badkarets dränkande effekter ser vi girigheten skrika ut sitt förtret över majoritetens krav på mental renhet. I förakt och i takt rullar dom ut nyhet för nyhet från sekret till glas i filé. Nog får vi se, vilken effekt det hade för fröken prefekt. Sverige verkar ju närmast helt defekt. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 18:43 | |
![]() | Den aktiva censuren är den nya berlinmuren, i en värld utan mental välfärd får vi leva med auktoritetens flärd. låt som vifta med sina svärd, där må dom sitta. ty, där hjärnan tar slut tar nävarna vid. vi får väll hoppas att deras svid tåler en del lid i denna ovissa framtid. en kram under tid då man kan börja diskutera mentalt suicid. | |
| LexLunaris | 2009-08-21 07:52 | |
![]() | I wish I could sleep a million years, I wish I could weep a million tears. My ears are filled, my mind is thrilled. It makes me ill, modern society and its cure with pills. Illicit, past the virge of explicit, we walk down this road. Beastiality jumps by us, just like a wicked toad. For what wickedness it is, to be councious just as is, ignorance is bliss. Atleast thats what we are told as we are getting old. Denial is natures way to survive. Primitivism at is finest, survivalism at the propagandist's harvest. Yet, we strive to be intellectuall and free. Learn more, of the shapeshifting history of past. How long will we be able to last? Is it about oil? Is it about soil? All this turmoil, it makes my mind boil. | |
| incitamento | 2009-09-02 17:05 | |
![]() | Epic days, picked and tricked into ways, lets say, routed into a gaze. Now there is a place, future has found its face. Lets take in place what others are afraid to embrace. Lets set a pace for mankind, unleash the lace and deface our universal race. Lets not stay blind. Let the past, present and future unwind | |
| Svardfisk | 2009-09-02 17:10 | |
![]() | Jag lämnar ett palats förflyttar mig i ilfart genom natten genom ett brus av mörker och spridda tankar om sommarnätter och hur du lyckades visa mig hur man får solen att blekna i jämförelse Det tar ett tag ännu än jag tror inte vi är riktigt färdiga det kan inte vara dags riktigt än för jag vet att det finns tid tid att frysa till is Jag vaknar till och inser att jag sovit genom natten det är fuktigt på rutan vid min kind man skulle kunna rita något där men jag tror jag står över det skulle ändå inte bli något annat än ett försök ett sista försök att hålla fast vid Bländad av heljus det fyller hela min värld som plötsligt blivit en miniatyr en snökula någon skakat och vänt och jag faller precis som snön Det tar två sekunder och en smäll sen är allt som finns en tydlig smak av asfalt jag tror jag fallit färdigt nu och jag inser att det bara var två kilometer kvar två kilometer kvar tills jag kommit hem | |