Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 320 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:20 | |
![]() | Blink@Knullers | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:20 | |
![]() | Ojdå, ha ha | |
| Dalkullan | 2009-04-10 19:21 | |
![]() | asg@lågaprofilen | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:22 | |
![]() | Håller jävligt låg profil (den som kramas) <---- :-S | |
| Polly Juice | 2009-04-10 19:22 | |
![]() | Jag flirtar till höger och vänster, för att det är trevligt och för att jag tycker om det sociala samspelet - folk blir glada, vi utbyter några ord, vi skrattar med varann, och dagen känns lite ljusare. Men såvida det inte gäller en kille jag faktiskt är intresserad av, så håller jag det på en vänskaplig nivå som varken kan misstas för intresse, eller kan orsaka besvär om den äkta partnern råkar stå bredvid och höra. En romantisk flirt ser helt annorlunda ut, åtminstone när jag gör den. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:22 | |
![]() | Mitt problem är ju större än då. VAD är flirt? Att säga att nån är fin är ju bara ett konstaterande. Men när har det övergått till ett flirtande? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:23 | |
![]() | fattar inget@skoj | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:23 | |
![]() | LowProfile, jag tar det som en komplimang och ingen flirt. För övrigt har jag ingen flirtradar, så jag hade inte upptäckt det i alla fall. Vilken charmig mailadress förresten, kanske inget man använder i sin kommunikation med låt säga, biblioteket? | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:23 | |
![]() | Shit, nu börjar filosofiska rummet. | |
| sussieloo | 2009-04-10 19:25 | |
![]() | Hhahah Low profile hyfsat begåvad e inte ett krav jag e inte knusslig :-P flirt flirt :-) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:25 | |
![]() | Komplimanger är ju ofta flirtinviter. Inte alltid såklart men... | |
| sussieloo | 2009-04-10 19:27 | |
![]() | Håller med Low där.. att ge komplimanger e dessutom otroligt roligt för folk blir så himla glada :-) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:30 | |
![]() | Mm, det är nice. Härligt när de blir generade också. Då brukar jag ösa på med ännu mer. *Ond påskhare* :-) | |
| Polly Juice | 2009-04-10 19:32 | |
![]() | Goliath, jag tycker det beror på kroppsspråket och tonfallet. Om jag flinar som ett dagisbarn som möter tomten och entusiastiskt säger "gud, vad fiiiin du är!", så är det en komplimang och inte en flirt. Om jag däremot ställer mig väldigt nära, småler och ser honom djupt i ögonen och säger lågmält "vad fin du är..." så är det mitt sätt att antyda att han är intressant. | |
| sussieloo | 2009-04-10 19:32 | |
![]() | hhahaha om flesta blir lite generade tycker jag nog .. men glada | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:34 | |
![]() | Ummm..rååbert. gud vad du är fin och vad STORA fötter du har *tänker ett steg till* stora fötter, stor.... Hareeee:) | |
| sussieloo | 2009-04-10 19:35 | |
![]() | stora skor Vita syrener?? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:37 | |
![]() | ja stora skor? | |
| Polly Juice | 2009-04-10 19:38 | |
![]() | Jag kommer ihåg en klasskompis jag hade på gymnasiet som var lite knäpp... hon kom tillbaka från en rast och var fly förbannad, och berättade att en främmande kille hade haft mage att komma fram till henne och säga att hon såg snygg ut. Resten av oss tjejer såg rätt nollställda ut, för vi skulle ha blivit glada och smickrade om någon gett oss en sån komplimang. Jag frågade varför hon tagit illa vid sig av några snälla ord, och hon blängde på mig som om jag var en idiot. "Det begriper du väl att han bara försökte göra sig rolig! Jag VET att jag inte är snygg!" "HAN kanske tyckte det..? Smaken är olika." "Lägg av! Han jävlades med mig!" "Tja, du behöver nog inte oroa dig. Den killen kommer nog aldrig att våga ge någon fler tjej en komplimang..." Jag älskar att få komplimanger, och tackar vänligt för dem. Nåt annat tycker jag är oförskämt och otacksamt. Man ska uppmuntra folk att säga trevliga saker! :D | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-10 19:46 | |
![]() | För att vara snäll, ja. | |