Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 382 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:01 | |
![]() | Om man nu inte hatar så fine, men sitta och berätta vad hemskt sånt är blir ju bara löjligt. | |
| krutmarie | 2009-04-12 11:03 | |
![]() | Trash, är inte det en liten del av hatet? Missnöjdhet eller nåt sånt? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:04 | |
![]() | Fast det är ju de som säger sig inte hata som kastar pekpinnar. De kan väl leka lyckliga i någon skogsdunge ist och låta hattråden sjuda av just hat. | |
| krutmarie | 2009-04-12 11:06 | |
![]() | Om du menar mig bl a så har jag slutat leka i skogsdungar, sitter hellre i sandlådan och bakar kakor mest hela dan ;) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:09 | |
![]() | Först måste man definiera ordet hat. Hat är för mig den allra starkaste negativa känslan en människa kan uppleva. Jag kan för mitt liv inte förstå hur man kan uppbringa hat mot insekter, Djurgårdens IF och... krusbärskräm. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:15 | |
![]() | Low, jo det ska jag tala om för dig för att bara åsynen och doften av kräm får min mage att vilja vända sig ut och in, jag tycker att det är det äckligaste som finns. Jag äter hellre ett tjog med sniglar än en tallrik kräm. | |
| krutmarie | 2009-04-12 11:18 | |
![]() | Risotto, då ska jag med glädje skicka ett tjog mördarsniglar till dig (om jag hittar några), du kan skölja ner dom med öl för det gillar dom visst. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:20 | |
![]() | Nåja Risotto, det där hatet du när gentemot kräm borde inte vara något större problem för dig. Kräm är ju tämligen enkelt att hålla sig borta från. Det är värre att skaka av sig tankarna på att ens dotter har blivit sexuellt utnyttjad, eller hur? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:32 | |
![]() | Low, jag förstår inte kopplingen dessa två saker emellan eller motsatsförhållandet heller för den delen. Hatar man våldtäkter mer för att ens egen dotter drabbas än som vanlig simpel man som bara läser om det i dagspressen? konstig paralell tycker jag. Krutis, du ka spara dina sniglar och ha dem för dig själv i Skarpäng, eller var det kyrkbyn? Jag vet med säkerhet att det finns gott om dem i Gribban också, enkla att få tag på dem är de också om jag skulle känna lust för dem. Men bara för att jag tycker bättre om sniglar än kräm så betyder inte det att jag tycker att de är aptitliga. Jag sa att jag inte tycker om kräm och inte tvärt om ;) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:46 | |
![]() | Risotto 2009-04-12 11:32: "... Hatar man våldtäkter mer för att ens egen dotter drabbas?" Eh... ja, jag skulle tro att du blir liiiite mer förbannad om din egen bil blir stulen på parkeringen utanför ICA i Brandbergen än du skulle bli av att läsa om en bilstöld som inträffade i Solna den gångna natten. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 11:59 | |
![]() | Low, men det har egentligen inte med mer eller mindre hat inför situationen att göra utan det har med affekt att göra anser jag. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 12:01 | |
![]() | Byt situation mot föeteelse. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-12 12:02 | |
![]() | Javisst. Jag tog bara ett exempel för att belysa att händelser som inträffar på det personliga planet rör upp så mycket större känslor än rent allmänna incidenter man kan läsa om i avisan. | |
| krutmarie | 2009-04-12 12:22 | |
![]() | Risotto, det är i Vallentuna och tack o lov har jag inte sett en enda en i vår trädgård än, så du behöver inte vara nervös för nåt skrovmål direkt. Själv tycker jag alla sniglar utan hus är äckliga men jag är inte rädd för dom för dom bits ju inte iaf. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 12:36 | |
![]() | krutis, kyrkbyn "wanna be" alltså ;) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 12:37 | |
![]() | (; det här måste vara en flirtig japan....och nej jag hatar inte dem :) | |
| krutmarie | 2009-04-12 12:46 | |
![]() | nej Risotto det är en europee med brytningsfel på höger öga tror jag D) Risotto, jag tror faktiskt att det är en europee med brytningsfel på höger öga :) Vaddå "wanna be", menar du att det är finare att bo i Näsbypark kanske? Det är kanske för många "fina" där och jag passar bättre på vischan. Är ofta i Näsbypark faktiskt och hälsar på hos Bikupan. | |
| krutmarie | 2009-04-12 12:48 | |
![]() | Oj, vad har jag gjort nu, några mellanslag ser det ut som. Det kom in en jättestor humla i rummet och då blev jag "lite" skärrad liksom. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 12:49 | |
![]() | krutis, nej det var inte så jag menade, vet att det finns ett korkat uttryck "Täby, lite finare lite bättre" men det är inget jag är uppvuxen med. Jag kan bara säga att jag tyckte om Täby som barn men nu är hela kommunen förstörd genom det förbannade sönderbyggandet. | |
| U Lose - Ej medlem längre | 2009-04-12 13:25 | |
![]() | Ballerina 2009-04-11 10:46: “Jag hatar människor, de är bra mycket mer harmfulla än insekter =)” Håller med! Fast en del kan man stå ut med ändå. Undantagen som bekräftar regeln. | |