Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 503

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dalkullan2009-04-22 17:45
Antal inlägg: 1256

Håller med lillakia....varför ska mammor inte få koppla av ibland

Jag har en dotter på 2,5 och jag slår ned rumpan framför datorn ibland fast hon är hemma på dagarna.....

Mammaoxå2009-04-22 18:27
Antal inlägg: 494

Viktigt att gå ut varje dag minst en timme. Ut i skogen eller till lekparken. När man kommer in ka man gå in på Bolibompawebben.

pelix2009-04-23 10:27
Antal inlägg: 64

Självklart ska man som mamma oxå få koppla av men det kan man väl göra om man sätter sig i solen en stund med en kopp kaffe medans barnen leker.

Sen tycker jag personligen att det är ganska hemskt att dom flesta rekomenderar tvn,herregud passa på att njuta av tiden med era barn dom är faktiskt små en kort tid,då behöver ju inte tv vara som en andra förälder eller barnvakt.

Självklart tittar mina barn på tv med, men är det fint väder å alla är hemma så passar man ju klart på att göra något med dom,när min son va 3,5 så åkte vi ganska ofta ut i skogen eller bara tog en promenad så han fick springa av sig.

Om man tänker tillbaka när vi själva va små så var det ju inte många timmar man va hemma på en dag ( menar då lite större barn än 3,5). Tv va bara barntv klockan sex,sen var man ju ute och vi va tröttare och i allmänhet i bättre kondition än vad barnen är i dag.

Tycker jag iaf.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?