Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grace1 | 2009-04-22 20:21 | |
![]() | anneli72, inte direkt. Här ifrån kommer mitt namn: www.youtube.com/watc...GB Na0L41Zc inte U2s bästa låt, men en pärla som ligger sist på ATYCLB från 2000. En låt med stark text är U2´s Kite. Här tillägnad Bonos far som gått bort i cancer alldeles innan konserten. www.youtube.com/watc...uX itB-FfOQ Who's to know when the time has come around Don't wanna see you cry I know that this is not goodbye | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-22 20:30 | |
![]() | .....Communication, talk to eatch other.... | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-22 20:32 | |
![]() | Den här har en särskild plats i mitt hjärta. Varför? Tja, det var en härlig sommar och man var ung och vacker. Eller... ung var man ju... ;-) www.youtube.com/watc...TR 4qko64_o | |
| lotten_s | 2009-04-22 21:57 | |
![]() | *Diskutera andra personers regelbrott. Att diskutera hur andra medlemmar sköter/om de fuskar osv sig är inte OK. Detta skall tas upp med en spelvärd eller personen i fråga. | |
| swingmatism | 2009-04-22 22:09 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Ng XzChwipY www.youtube.com/watc...Ps d2XaBKzc De två låtar som betytt mest för mig; Smiths är givet för alla pojkar, någongång. The Veils var först med att beröra mig på riktigt, text- samt musikmässigt. Enjoy. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-22 22:17 | |
![]() | Det kanske är att sparka in öppna dörrar, men jag var sexton år när Joy Divisions släppte Love Will Tear Us Apart. Att Ian Curtis tog livet av sig just innan gjorde allting så mycket vackrare. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-22 22:25 | |
![]() | .....and then the New Order begun..... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-22 22:28 | |
![]() | New Order i all ära, men det aldrig samma sak. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-22 22:32 | |
![]() | Det kan jag förstå faktiskt, nu tycker jag att New Order har gjort mycket bra musik men det kan nog aldrig bli riktigt lika om man har varit med om tiden innan. Hemska tanke att en i U2 kilade runt hörnet, jag undrar vad som skulle bli kvar....? tre väldigt bra musiker som verkligen skulle kunna prestera bra musik men dock inte samma U2 då.....jag hajar. | |
| blackrock | 2009-04-22 22:40 | |
![]() | okej, idag är det We as americans med eminem som har suttit i huvudet hela dagen den påminner mig om köpenhamn det var inget speciellt med köpenhamn egentligen, men jag ville jobba där så jag är glad att jag manifesterade det. Jag är också glad att det är över den tiden. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-22 22:46 | |
![]() | Köpenhamn skall aldrig underskattas. | |
| blackrock | 2009-04-22 22:48 | |
![]() | visst inte, men det föll efter att ha jobbat där ett år. vet inte varför | |
| Tedacious | 2009-04-22 23:17 | |
![]() | Fred Åkerström - Jag Ger Dig Min Morgon Den är speciell:) Ebba Grön - Flyktsoda Har en speciellt plats i mitt hjärta, jag kan inte lyssna på den utan att bli glad. Jag blir lycklig av den | |
| Filurflizan | 2009-04-22 23:26 | |
![]() | Sylvia, har du satt en fis på tvären ? Visst kan man ju upplysa trådstartaren om att det redan finns en _liknande_ tråd, som för all del är väldigt fylld med bra musik, men som sagt, även om hon hade sökt efter liknande trådar hade hon väl inte hittat den pga av "håll mitt hjärta" som inte alls visar vad det handlar om . Nu finns det säkert nån som svarat såhär, jag orkade faktiskt inte läsa igenom tråden, vilket man ju oxå bör göra, såååå vem skäller ut mig ? :P | |
| joulie | 2009-04-23 04:21 | |
![]() | HAHAHA "Sylvia, har du satt en fis på tvären?!" xD | |
| -Nephelia- | 2009-04-23 07:01 | |
![]() | Marduk - Dreams of blood and iron Ulver - Eittlane Death - Spirit crusher De ger _speciella_ minnen. | |
| LillMumlan | 2009-04-23 07:04 | |
![]() | Vad härligt att min tråd äntligen blivit någonting mer än en tråd fylld av skitsnack! :) Kul att få lyssna på lite låtar som man annars inte skulle lyssnat på! Här är länkarna till dom två låtarna som betyder en del för mig. www.youtube.com/watc...AG 1i3JfUvA Hero of War www.youtube.com/watc...vI SjeBJ6L8 Var ska vi sova i natt | |
| EbbaGreen | 2009-04-23 09:45 | |
![]() | Alla och jag menar ALLA låtar av Damien Rice. Lyssna på Cheers Darlin' och Accidental Babies. | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-04-23 10:47 | |
![]() | Kom var mig nära - Cecillia någonting. Den är superfin och jag börjar alltid gråta när ja hör den hehe o får gåshud på armarna. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-23 15:54 | |
![]() | Tjackade Springsteens Devils&Dust i dag på skivrea, den är kalasskön att lyssna på. Ett bra köp! | |