Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lmammapptuss | 2009-05-10 10:29 | |
![]() | Självklart har vi olika bankkonton, men ganska lika användarnamn, men det är en liten gimmick med våra namn, skulle egentligen hetat mammalapptuss här men det var för många bokstäver så den valde ut själv o det blev ju lite konstigt, men okej då. Däremot råkar jag ofta ut för motspelare som heter "kalleolisa" eller den lilla tioårige pojken som varit guldmedlem i tre år o stod som 18!! Sen kollade jag högsta vinsterna igår o det är bara på de nya spelen det har betalats ut några större summor i år, alla andra är för högt rankade. Alltdå får gamla spelare spela de nya spelen o nya spelare de gamla. Och så har vi då jag som inte får delata i turneringar. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-13 23:14 | |
![]() | visst får du delta men du måste spela "upp" dig till olika nivåer:) Jag kan annars rekommendera www.worldwinner.com där har jag vunnit ganska stora summor och varit medlem där 8 år:) | |
| lmammapptuss | 2009-05-19 12:18 | |
![]() | Jag får INTE delta i turneringar, de har begränsat mitt konto. Är Amazondrottning i flera spel men till ingen nytta. Nu har de gjort likadant med min mans konto. Man ska alltså inte bo på samma adress, använda samma dator eller skifta användare samma dag!!!! Spelar på worldwinner men de har inte samma system. | |