Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 684 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-05-13 12:22 | |
![]() | Nja, jag skulle inte vilja bli kallad moralkaka, hellre madeleinekaka. Om du baserar påståendet att jag "gnäller över allt som inte uppfyller min egen norm" på min avsmak för ordet "pattar" så har du helt rätt. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-05-13 12:26 | |
![]() | Bonka????? Du menar kword...) | |
| EbbaGreen | 2009-05-13 12:28 | |
![]() | mmm madeleinekaka... mumsigt! | |
| JiZzMaSTeR89 | 2009-05-13 12:45 | |
![]() | njaee... någon som tog åt sig? :O | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:02 | |
![]() | Stackars kvinna :( Har en kusin med samma problem. Okej, dom är inte lika stora som den här kvinnans men jag vet hur min kusin har haft det genom åren... Ont i ryggen, svårt att hitta BHar, problem med att få kläderna att passa. Det är fanimej inte lätt att ha riktigt stora bröst. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:04 | |
![]() | stackars molle med så stora byst | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:07 | |
![]() | Jag har ingen stor byst! :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:09 | |
![]() | En sak som är ännu sjukare än folk med riiiktigt stora bröst... ...Är kvinnor som är pinnsmala som har naturligt stora bröst. Jag menar de flesta med jätte tuttar brukar ju ha lite hull på kroppen. Känner ett fåtal i min omgivning som väger pytte lite och har dubbel D och E i Bh-storlek. Det ser weird ut! | |
| Dyslekso | 2009-05-13 13:15 | |
![]() | Ja, man grips av en lust att springa fram och trösta dem. | |
| - Shine - - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:18 | |
![]() | Tycker det är synd att ni klagar.. Alla är nöjda på olika sätt.. | |
| uberbacon | 2009-05-13 13:20 | |
![]() | Inte attraktivt! Hu, tänk om hon kväver nån med de planeterna.. Vadå insidan som räknas? Det låter som att vissa människor ska vara bättre än andra. Är det inte så att alla är lika värda, att alla har något gott i sig och att alla går att älska? Med dessa kriterier tycker jag att det lämpar sig med en bedömning av utsidan framför allt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:21 | |
![]() | Jag blir ganska stött av tråden och förvånas över att det går att diskutera bröst ibland och ibland inte. Värdarna kunde väl vara konsekventa. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:25 | |
![]() | Shine: Det har du rätt i. Egentligen är det lika fel att smutskasta en med jätte-tuttar och anmärka den personen som det är att anmärka på någons näsa eller något annat i någons utseende. Men jag tänker nog stå för att jag tycker synd om folk som får ont i ryggen av sina jätte bröst, och att jag tycker det ser lite opropotionerligt ut med en kvinna som väger 50 kg och har storlek E på BHn. Men är man nöjd med sina jätte bröst, som ex kvinnan i tidningen, så är ju det jätte bra!! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:28 | |
![]() | Själv har jag alltid haft komplex över min bröst. Har vuxigt upp i en familj där alla har stora bröst utom jag. Men under senare år har jag lärt mig att gilla dom, och insett att dom är helt okej även om dom inte är jätte stora! Det är det som är viktigast, att man accepterar sig själv och är nöjd med vad man har givits av "moder natur". | |
| krutmarie | 2009-05-13 13:43 | |
![]() | Jag tycker faktiskt lite synd om henne, även om hon säger att hon är lycklig och älskar sina bröst. Det måste vara skitjobbigt att släpa omkring på 18 kg extra och sen undrar man ju hur de kommer att se ut om 5 år, kanske hänger nere vid ljumskarna. Att hitta en specialsydd BH går väl naturligtvis, men vilka märken det ska bli på axlarna som måste tåla sån vikt. Tänkte dessutom, med min sjuka humor naturligtvis, hur f-n kommer en karl nära henne? | |
| ANDERStG | 2009-05-13 13:45 | |
![]() | Är man rund så har man mer utsida per insida. :) | |
| ANDERStG | 2009-05-13 13:45 | |
![]() | tvärtom menar jag, insida per utsida | |
| - Shine - - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:46 | |
![]() | Mollee: Jo självklart får man ryggproblem men hon verkar trivas bra med det så det är väl hennes sak, hon kanske klagar senare när man blir äldre.. :) Men iofs alla är LIKA värda oavsett vad... Tycker att man ska inte klaga annat annars =) Ja kan man inte acceptera sig själv så kommer det inte gå bra, accepterar man så kommer det gå bra. "Kan jag inte älska mig själv så kan jag inte älska andra" =) | |
| krutmarie | 2009-05-13 13:48 | |
![]() | ANDERStG, det var fint sagt av dig. Själv har jag inte lika mycket insida som damen med tuttarna, men det är jag inte speciellt ledsen över i det här fallet :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:53 | |
![]() | Hahaha! Anderstg den va bra! Då måste jag ha blivit ett snäppet elakare den sista tiden. Har gått ner 7 kg... Iof mina foruminlägg blir mer å mer hänsynslösa så....:)) | |